Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru, nejpozději však 7 dní předem na e‑mailu mirjan@pnet.pl nebo tel. +48 516 006 646, +48 74 814 63 39. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Personál hovoří polsky + hůře česky a anglicky.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pomoc při rezervaci: Rezervace může probíhat v cizím jazyce (v anglickém či polském), pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda wellness je přímo v hotelu? Děkuji za odpověď.
Ano, máme bazén, vířivku, infračervenou saunu a posilovnu