Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu provozni@zamecek-kaliste.cz. či telefonu +420 733 356 850, +420 603 543 629. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, pokud bychom byli 3 dospělí a miminko (do 1 roku věku),
předpokládám, že zakoupíme pouze jeden voucher, miminko bude zdarma a kolik
bychom dopláceli za třetí dospělou osobu? Je možné pro miminko zapůjčit
postýlku? Děkuji za odpověď.
Zámeček Kaliště
Dobrý den
Třetí osoba má 1/2 ceny z ceny voucheru
Postýlku,bohužel nemáme
S pozdravem Josef Srba
Vendula
Dobrý den,je možný pobyt se psem???dekuji
Vendula
Dobrý den,je možný pobyt se psem?dekuji. tento email je správně
Slevomat.cz
Dobrý den, Vendulo. Bohužel domácí zvířata u této nabídky nejsou
povolena. Pěkný den Lukáš :)
Martina Janoušová
Dobrý den,
Mám zájem o voucher, jen se chci zeptat, zda je u Vás možné uschování
vlastních kol.
Dekuji
Janousova
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, Na ten to konkrétní dotaz se prosím obraťte přímo
na poskytovatele :) provozni@zamecek-kaliste.cz
+420 733 356 850
S přáním krásného de Janča :)
Zámeček Kaliště
Dobrý den
Ano je to možné
S pozdravem Srba
Věra Mikešová
Dobrý den. Mám dotaz zda jde zaplatit pobyt benefity , v případě že
ano jak mám postupovat . Děkuji za odpověd mikešová
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro :) Benefity si k nám můžete snadno převést na téhle
stránce https://www.slevomat.cz/benefity.
Stačí zvolit svou benefitní bránu, vyplnit počet bodů, e-mail a kategorii,
na kterou si přejete kredity uplatnit. Doporučuji projít si nabídky, které
do dané kategorie spadají, ať máte jistotu, že tam najdete i váš
vyvolený zážitek :-). Jakmile převod dokončíte, kredity naleznete ve svém
profilu na Slevomatu. Uplatníte je snadno na stránce s výběrem způsobu
platby zaškrtnutím políčka “Uplatnit XY kreditů”.
Jen upozorním, že nahrání bodů je závazné. Později není možné
kategorii měnit ani vrátit body zpět do benefitů. Platnost kreditů je
6 měsíců od nahrání na váš profil. :-) Pěkný den
martina
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt 30.10.-1.11. pro 2 dospělé a
2 děti (9 a 13 let) ve 2 pokojích s vlastní koupelnou.
Děkuji za odpověď, zda je volno a mohu koupit vouchery.
Zámeček Kaliště
Dobrý večer
Zatím je termín k dispozici
S pozdravem Josef Srba
Ivana Matisová
Dobrý den, právě se snažím objednat si termín 8.4. – 10.4.2020, ale
vše se mi zaseklo při platbě. Můžete mi prosím poslat číslo účtu kam
můžu platbu poukázat? Žádná SMS mi nedorazila.
Děkuji Ivana
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano,
mrzí nás Váš problém s nákupem, ale nedoručení potvrzovací SMS je
problémem Vaší banky. Prosím, abyste si voucher znovu zakoupila, ale bez
termínu, kde poté půjde vybrat jako platební metoda platba bankovním
převodem a termín si rezervovala na hotelu telefonicky nebo e-mailem.
Hezký den, Gabča. :)
Zuzana Rohelová
Dobrý den, ráda bych si zakoupila dvoudenní voucher na pobyt u vás na
konec října. Jaký je prosím časový plán v souvislosti např. se
zapůjčením koloběžek? děkuji za odpověď. Z. Rohelová
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :)
Zapůjčení terénních koloběžek je možné na 1/2 dne v závislosti na
počasí. Pěkný den, Gabča.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud bychom byli 3 dospělí a miminko (do 1 roku věku), předpokládám, že zakoupíme pouze jeden voucher, miminko bude zdarma a kolik bychom dopláceli za třetí dospělou osobu? Je možné pro miminko zapůjčit postýlku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den
Třetí osoba má 1/2 ceny z ceny voucheru
Postýlku,bohužel nemáme
S pozdravem Josef Srba