Rezervace: Pobyt si rezervujte z kapacitních důvodů co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotel-tiergarten.de (doporučuje se rezervace min. 14 dní před plánovaným příjezdem).
Doporučení: Ještě před zakoupením voucheru si v hotelu ověřte dostupnost vámi vybraného termínu.
Pomoc s rezervací: Na recepci mluví anglicky a německy. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Důležitá informace k uplatnění:
Všechny zakoupené vouchery bude Slevomat automaticky uplatňovat 15. den v měsíci – toto opatření slouží pro účely partnera, zákazník může samozřejmě voucher uplatnit kdykoli v době jeho platnosti.
Po uplatnění (tedy 15. den v měsíci) vám e‑mailem přijde výzva k hodnocení pobytu. Vyčkejte s ním a hodnoťte až poté, co se z pobytu skutečně vrátíte.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Po uplynutí této doby voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat.
Dobrý den. Máte volný termín 26.-28.11.? Nebo jaký termín mi můžete
nabídnout? Děkuji a pěkný den, Alena
Linde Personalservice GmbH
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: info@hotel-tiergarten.de
zašlete prosím tento text v němčině:
Hallo, haben Sie freie Zimmer vom 26.-28.11? Könnten Sie mir alternative
Termine anbieten? Vielen Dank und einen schönen Tag, Alena
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, dite 13 let uplatnim jak? Prosim
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: info@hotel-tiergarten.de