Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@hotelzlatyandel.cz nebo na telefonu 380 712 310–315 nebo 736 677 342.
Další dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu info@hotelzlatyandel.cz nebo na telefonu 380 712 310–315 nebo 736 677 342.
Děti do 5,9 let mají ubytování zdarma (na pokoji v doprovodu dospělé osoby).
Děti od 6 do 11,9 let mají pobyt na přistýlce se slevou 50 % (platí pouze v případě doprovodu 2 dospělých osob, přesnou částku je nutné ověřit přímo na recepci).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zaujala nás nabídka Vašeho hotelu, nicméně vzhledem
k platnosti voucheru do konce března, bych se ráda zeptala na otvírací dobu
památek v Českém Krumlově (má zámek v době platnosti voucheru
otevřeno?)
Děkuji za odpověď, Průšová
Slevomat.cz
Dobrý den Kateřino, od listopadu do konce března jsou památky uzavřeny.
S přáním krásného dne Janča :)
hana čondlová
rádi bychom k vám zavítali přez slevomat koncem května na
2 noci,klidně v týdnu,,ted je nabídka pouze do konce března.budete dál
pokračovat v nabídce,?nebo se mám zeptat na slevomatu,,nerada bych to
propásla ,moc děkuji za odpověd čondlová
Hotel Zlatý anděl****
Dobrý den, paní Čondlová,
naše nabídka platí do konce března. Jest-li uskutečníme nějakou akci na
slevomatu od dubna, to ještě není jisté. Na tento voucher by bylo možné
přijet později, ale pouze po dohodě a za příplatek, v závislosti na
obsazenosti hotelu.
Děkujeme a s pozdravem
Bohumila Holá
Míčová Marie
Vážený pane, po předchozím rozhovoru vás žádám o zaslání nabídky
volných pokojů – vyobrazení. Děkuji Vám.
Hotel Zlatý anděl****
Dobrý den, paní Míčová. V zvoleným terminu máme volny pokoji. Proto
těším se na Vašu rezervaci přes Slevomat. Můžeme zaslat foto pokojů, ale
potřebujeme Vašu e-mail adresu.
S pozdravem, Viktor Palamarchuk.
Markéta
Dobrý den. Chci se zeptat jak to je s parkováním ? Děkuji .
Hotel Zlatý anděl****
Dobrý den, Markéto,
hotel disponuje vlastním parkovištěm určeným pro osobní auta. Od 15:00 do
10:30 je možný průjezd městem pouze s platnou povolenkou k průjezdu. Od
10:30 do 15:00 je průjezd městem zcela zakázán. Povolenku je možné
obdržet na hotelové recepci.
Prosíme o využití parkování na hotelovém parkovišti, které se nachází
mimo pěší zónu, v ulici Linecká 44, 38101 Cesky Krumlov, přibližně
3–5 minut chůze od hotelu Zlatý anděl. Hosty může v případě potřeby
vyzvednout náš portýr. V případě dalších dotazů, prosím kontaktujte
naši recepci: tel .: 00420 380 712 310 – 24 hodin.
Naši hosté mohou využít jak hotelových garáží (480 CZK/noc) tak
nehlídaných míst ke stání )340 CZK/noc)
S pozdravem,
Olga Yakovenko
Sales Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaujala nás nabídka Vašeho hotelu, nicméně vzhledem k platnosti voucheru do konce března, bych se ráda zeptala na otvírací dobu památek v Českém Krumlově (má zámek v době platnosti voucheru otevřeno?)
Děkuji za odpověď, Průšová
Dobrý den Kateřino, od listopadu do konce března jsou památky uzavřeny. S přáním krásného dne Janča :)