Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zážitky na ranči v Beskydech: privátní wellness, masáž nebo jízda na koni
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu rancbuciska@gmail.com
nebo na telefonu +420 606 918 437. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. - Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Další info: Ranč nabízí individuální jezdecké hodiny a vodění v kryté jezdecké hale na 30 min. a 45 min. na pony i velkém koni po telefonické domluvě na čísle +420 778 415 500. Kapacity doporučujeme zajistit při rezervaci.
Check in 14–18 h, check out 10–11 h. - K dispozici jsou 2 pony s nosností do 30 a do 50 kg, jezdečtí koně unesou člověka s váhou do 85 kg + výstroj.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc (Ubytování psů je možné pouze po dohodě při rezervaci a jen ve vybraných pokojích.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Máte volno 10.-13.4.2020 ? A kolik by stál pobyt pro dva na 3noci, prohlídka ranče+ wellness? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Mileno :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Lukáš
Dobrý den,
Máte ještě volno 11.4 – 13.4.2020?
Pro 4 dospělé a 4 děti?
Dobrý den, 11. 4. bohužel není možný datum pro nástup na pobyt. Dostupnost termínů si ověříte pod tlačítkem Vybrat termín u zvolené varianty. Tmavší modrou je značen nástupní den, modrou jsou dostupné dny a bílou vyprodané termíny. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den,volno je od 12.4.
S Pozdravem
Dobrý den a ješté bych potřebovala vědět jestli mužu 4000zaplatit benefitem plus a zbytek peněz doplatit u vás nebo převodem na učet?Děkuji
Pokud chcete benefitem,musíte přes Slevomat-u nás to nejde.
S Pozdravem
Dobrý den ale chtěla bych prosim vědět jestli máte volný termin na 29.5.do 31.5, dvolužkový pokoj,Děkuji
Dobrý den,ano-je volno.
S Pozdravem
Dobrý den chtěla bych si u vás objednat ubytování na termín 29.5.do 31.5.jestli by jste volný dvoulužkový pokoj s tím ubytováni pujčení kol a jestli by to šlo zaplatit Benefitem plus za 4000,Děkuji za odpověd
Dobrý den,to není problém-benefity musíte pořešit přímo se
Slevomatem.
S Pozdravem
Dobrý den, pokud si objednám variantu na více než jednu noc je polopenze
jen 1× nebo je na každý den?
Děkuji za odpověď :)
Dobrý den,je každý den pobytu :-)
S Pozdravem
Dobrý večer,pejsek by nevadil máme border kolii
Dobrý den, Lenko :) Pobyt s mazlíčkem je možný za příplatek 150 Kč/noc :) Vždy je potřeba předem o této skutečnosti přímo poskytovatele :) Pěkný den
Dobrý den, nikde jsem nenašla z čeho se skládá valašská a kovbojská večeře. Co když něco nejíme, je možné si vybrat z více variant? Děkuji
Dobrý den,kovbojská je grilované vepřové žebírko s domácím chlebem
a valašská je rautová a je složená z valašské kyselice,knedlíků
plněných uzeným masem a třetí jídlo je buď halušky s bryndzou nebo
strapačky se zelím.
S Pozdravem
Dobrý den, je možné s sebou vzít i dítě ve věku 5 let?
Dobrý den,samozřejmě to není problém,jen je potřeba dopředu
nahlásit.
S Pozdravem
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se dá si objednat k večeři navíc ještě jiné jídlo než je v nabídce? (pro manželku) Jestli to funguje i jako restaurace. Děkuji za odpověď
Samozřejmě není problém :-)
S Pozdravem
Dobrý den… Peníze jsem stále nedostala… A píše mi že je woucher uplatněny. Což nechápu
Dobrý den,psala jste nám včera :-) ,jak to projde účetnictvím,jsou to
tak dva tři dny a peníze se odesílají.Vždy nejpozději do
týdne(předpokládám,že v pondělí) bude nejpozději odesláno.
S Pozdravem
Jsem v práci a nestihla jsem telefon… Volala jsem zpět a nikdo nezveda…c emailu bohužel nic nemám… Včera mi slo objednat i zaplatit…
Bohužel nešlo-jak jste psala,nicméně email se nám vrátil zpět,jako
nedoručitelná adresa.Jak jsme psali do SMS zprávy-můžeme Vám nabídnout
díky jednomu stornu TOP termín 26–28.10. a to Královské apartmá(bez
příplatku jako kompenzaci),nebo vybereme jiný termín nebo Vám vrátíme
platbu zpět.Pište nám prosím na email rancbuciska@gmail.com
S Pozdravem
Dobrý den, já jsem objednala už i zaplatila..
nic se neděje-viz návrhy víše
S Pozdravem
Dobrý večer… Už jsem objednala…
Přišel nám ale termín 16–18.10. a ten je opravdu obsazený-jak jste
psala.Do mailu jsme Vám psali řešení.
S Pozdravem
Dobrý večer máte volný termín na 16. 10 do 18.10 s privátní wellness? Už jsem to chtěla zadat a pak už mi to přeplo na listipad. Už to máte asi obsazeno že? Děkuji za odpověď
Dobrý den,ano je volno až listopad :-)
S Pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli jsou toalety na pokoji a nebo na chodbě.Děkuji za odpověď.
Dobrý den,samozřejmě,že každý pokoj má vlastní koupelnu se vším,co je potřeba,jako je fén,ručníky,osušky,mýdla,gely,hyg.potřeby atd… :-)