Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vysoké Tatry až na 8 dní: snídaně i slevy do aquaparků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Rezervace a ověření dostupných kapacit na tel. č .: +421 907 858 776 nebo na e‑mailu info@vilalesana.sk
- Při rezervaci je nutné zaslat i kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s dítětem ve dvoulůžkovém pokoji není možný.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Chci se zeptat, dostala jsem voucher jako darek, ale koukam ze kveten, cerven,
je nedostupny. V dubnu teda tezko dam 3 noci po sobe. Nelze to uplatneni
prodlouzit prosim? Uz to slevomat jednou udelal, byl to pobyt
v Podebradech.
Dekuji
Dobrý den, Majko :) prodloužení platnosti voucheru standardně není možné. Zde ale nejsou dané měsíce plné, pouze ještě nebyla umožněna online rezervace. Ta se na dané měsíce v budoucnu jistě spustí a vy si budete moc užít svůj pobyt. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
je uvedeno, že pobyt se dá zakoupit až do 30.6., ale bohužel když kliknu na
zarezervovaní termínu, tak je to možné pouze do dubna. Jak to tedy je?
Předem moc děkuji za odpověď
Přeji hezký den😊
Dobrý den, Natalie. V tuto chvíli jsou již dostupné termíny již pouze do dubna, pozdější termíny jsou obsazeny :) Pěkný den
Jste bezbariérový jsem vozyckarka
Nie,bezbariérový prístup nie je možný.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je na pokojích nebo ve společných prostorech k dispozici kuchyňka na vaření? Nebo jakým způsobem je možno řešit stravování. Děkuji.
Dobrý den, Kateřino :) vybavená kuchyňka se nachází ve společných prostorech vily. Případně v okolí naleznete i restauraci. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
je možné u Vás zakoupit Tatry Card?
Dobrý den Dominiko,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na ubytování na e-mail info@vilalesana.sk
nebo na tel. +421 907 858 776.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den psala jsem vám přímo na emailovou adresu info@vilalesana.sk,ale
nedostala jsem do dnešního dne odpověď. Na první email jste mi odpověděla
že je možné jet ve 3 osobách ale mám si zjistit zda je volný
třílůžkový pokoj . Snažím se se svými spojit od 26.10.2019. Chtěli
bychom se zeptat zda máte volný termín od 30.4.2020 – 3.5.2020 jednalo by
se o třílůžkový pokoj.
Děkuji vám za váš čas ,který strávíte nad mým dotazem.
Dobrý den, Jano :) Prosím ohledně termínu je třeba se obrátit přímo na partnera. :) Pokud čekáte na e-mailovou odpověď, můžete se zkusit telefonicky na tel. č .: +421 907 858 776. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, 20% sleva ze vstupu se počítá z ceny při koupi online nebo ceny na pokladně? Díky.
Dobrý den, Dominiko :) Sleva se počítá z ceny, kterou budete platit na pokladně. Krásný den, Míša :)
Dobrý den chtěli bychom jet 3 dospěli . Kolik bude platit 3 osoba ? Děkuji Jana
Dobrý den, Jano :) Pobyt s 3 osobou bohužel není možný, ve dvojlůžkovém pokoji není možnost přistýlky. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, kolik vyjde jedna noc za 9 leté dítě ?
Dobrý den, Michale :) Je mi líto, ale pobyt s dítětem ve dvoulůžkovém pokoji není možný. Pěkný den, Týna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám rezervovaný pobyt v červnu, byl ale z důvodu uzavřených hranic zrušen. Jak mám teď postupovat? Platnost voucheru sice byla prodloužena, ale nic víc nevím, poskytovatel ubytování na dotazy nereaguje. Voucher jsem darovala jako vánoční dárek a nerada bych, aby s tím obdarovaný ještě měl navíc nějaké potíže. Děkuji.
Dobrý den, Aleno :) v nynější krizové situaci i poskytovatelům ubytování může trvat déle než odpoví. Věřím, že ale se Vám Vaší odpovědi dostane a vy si budete moci domluvit například jiný termín. Pokud by „ticho“ ze strany provozovatele trvalo déle můžete nám napsat mail na podpora@slevomat.cz a my situaci prověříme. Ale pokud máte dlouhou platnost, jistě se Vám podaří domluvit jiný termín. Pěkný den, Lukáš :)