Otevřené vouchery: Co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 777 315 045. Ještě před zakoupením voucheru si můžete na stejném telefonním čísle ověřit dostupnost. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, ubytovací zařízení již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
kolik by prosím vycházel pronájem přes Silvestra? Děkuji.
Dobrý den, děkuji za zájem o naši chaloupku. Tento termín je bohužel obsazen. Mohu Vám nabídnout jiný? Holfeuer