4* pobyt v centru Liberce: 3chodové menu, wellness nebo ubytování v prezidentském apartmá
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry vecer,
rady bychom navstivily na vikend Vas hotel. Jsme 3 dospele, je tedy mozne
k voucheru prikoupit jeste osobu?
Dekuji.
Dobrý den,
Tato nabídka sice není možná v rámci koupě voucheru, ale můžete
zakoupit voucher standardně pro 2 osoby s tím, že se doplatí poplatek za
přistýlku za třetí osobu (v tomto případě 600,– Kč/noc) přímo na
recepci hotelu.
S pozdravem
Tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dobrý den, jaké máte masáže a kdy se musíme na masáž objednat? Stačí když se ubytujeme nebo předem? Děkuji za odpověd
Dobrý den,
ohledně masáží se prosím kontaktujte na telefonním čísle
485256750 s kolegy z wellness centra.
S pozdravem
Tým Clarion grandhotel Zlatý lev**** Liberec
Dobrý den, u pobytu na 4 noci je také parkovné na hotelovém parkovišti
zdarma po dobu pobytu??
Ještě druhý dotaz…neomezené wellness u pobytu na 4 noci obsahuje toto
všechno-vířivku, saunu a fitness?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano :) to je vždy popsáno v nabídce. U pobytu na 4 dny je parkovné na hotelovém parkovišti zdarma po dobu pobytu. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,v termínu 7.-9.2.je prosím obsazeno? Nejde mi tento termín zadat do online rezervace. Jedná se o základní nabídku tedy za 1599kč za noc. Děkuji
Dobrý den,
Ano, v tomto termínu se u nás koná akce Jizerská 50, z tohto důvodu jsme
bohužel plně obsazeni.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem – Tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dobrý den, zakoupila jsmebsi voucher nic se snídaní je možné si dokoupit welness a za kolik prosím a dale, zda pri dokoupení večeře si mohu vybrat z menu. Děkuji
Dobrý den, Jitko :) vstup do wellness si můžete na místě dokoupit za cenu 290,– Kč za osobu/hod. Večeře je možné zakoupit výběrem z jídelního lístku v restauraci hotelu. Doufám, že si pobyt užijete. Pěkný den Lukáš :)
Dobry den, mohu s sebou vzít dítě 0 let. Děkuji
Dobrý den,
Ano, samozřejmě můžete. Pokud budete chtít, připravíme Vám na pokoji
dětskou postýlku.
S přáním krásného dne – tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev****
Liberec
Dobry den. Chci se zeptat jestli je na hotelu k dispozici sauna.
Dobrý večer, hotelové Wellness má k dispozici vířivku, saunu a
fitness. Otevřeno je od 10,00 do 22,00 denně. Bližší info
na wellness.ghzl@clarion-hotels.cz
nebo na tel. čísle 485256750. Přeji hezký večer, Zuzana Filipová –
recepce
Dobrý deň, mala by som záujem o pobyt na jednu noc (čiže základná varianta voucheru). Zároveň by som ale mala záujem aj o využitie wellness – je možné priplatiť si na mieste využitie vírivky? Aké sú ceny? A jedná sa o súkromné wellness, alebo súčasne zdieľané s ostatnými hosťami? Ďakujem.
Dobrý den,
Velice nás těší Váš zájem o naše hotelové služby. Co se služeb
našeho Wellness&Spa centra týče, můžete si je zajistit samozřejmě až
na místě dle naší nabídky a ceníku zde: https://www.clariongrandhotelzlatylev.com/cs/wellness-liberec/
Případný dotaz na dostupnost či rezervaci služeb Wellness&Spa můžete
provést na tel. č.: 485 256 750.
S přáním krásného dne – tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev****
Liberec
Dobrý den,jde k pobytu wellness dokoupit i večeře.
Dobrý den,
Ano lze. Buďto Vám můžeme nabídnout polopenzi za cenu 378,– Kč/den/osobu
nebo si můžete vybrat něco z naší stálé nabídky, kterou můžete
sledovat na našem webu.
Vše je možné samozřejmě domluvit až na místě.
S přáním krásného dne – tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev****
Liberec
Dobrý den,
ráda bych zakoupila pobyt v základní ceně 4499,–. Jsme ale 4, dva
dospělí a děti 8 a 6 let. Jak mám postupovat? Kolik bude pobyt stát?
Rádi bychom přijeli v termínu 20.-22.12.
Renata
Dobrý den, Renato :) Vámi vybraný termín je v tuto chvíli k dispozici. :) Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Jak se píše v sekci „Děti“ přímo u nabídky, v případě, že cestujete s dětmi a požadujete navzájem propojené pokoje, kontaktujte prosím nejdříve recepci hotelu, která vám poskytne veškeré informace o kapacitách a případných příplatcích. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt ve Vašem hotelu na konkrétní termín, avšak budeme 2 dospělí + 1dítě 14let a zde mám dotaz, jak pobyt na termín objednat, aby bylo zřejmé, že na pokoji budeme 3 osoby? S tím také souvisí dotaz stran ubytování dítěte – je to řešeno formou přistýlky na daném pokoji? A doplatek 600,–Kč (pobyt dítěte se snídaní) se řeší až na místě stejně jako parkovné – je nutná rezervace parkovacího stání? Děkuji.
Dobrý den,
Děkuji za Váš dotaz. Voucher lze zakoupit buďto s výběrem termínu, kde
si rezervaci vytvoříte sami – v tomto případě můžete do poznámky
uvézt, že přijedete s dítětem – nebo bez termínu, kdy obdržíte č.
voucheru a s tímto číslem nám napíšete žádost o rezervaci na adresu reservations.ghzl@clarion-hotels.cz,
případně na tel.: 485 256 794, kde se na všem společně domluvíme.
Třetí lůžko řešíme vyšší kategorií pokoje formou rozkladatelné sofa
na pokoji. Tento doplatek se vyúčtuje až u nás na recepci případně
s dalšími službami nad rámec voucheru.
Rezervaci parkování Vám z kapacitních důvodů bohužel zařídit
nemůžeme.
S pozdravem
Roman Bartl, rezervace
Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dobrý den,
je v ceně ubytování (voucheru) bezplatné parkování na hotelovém
parkovišti?
Dobrý den,
Parkování je v ceně pouze u balíčků „vyšší kategorie“, tzn.
voucher pouze s ubytováním za cenu 1599,–/noc tento benefit neobsahuje.
Parkování je pak zpoplatněno 190,– Kč/den.
S pozdravem
Roman Bartl, rezervace
Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dobrý den, ve Vašem hotelu jsem měla zájem o ještě donedávna nabízený „Degustační pobyt se snídaní, 5chodovým menu a wellness“, pro 2 osoby na ca 3 až 4 dny. Jelikož ovšem platnost voucheru končila k 30. 11. 2019, chystala jsem se zakoupit totéž – ovšem až v následujícím roce, tedy na jaře 2020. Nyní vidím, že termíny pro toto období, (nové balíčky), už sice byly vypsány, ale žádný z nich již neobsahuje to, o co se mi jednalo nejvíce – a sice právě ono degustační menu ve Vaší oceněné hotelové restauraci. Lze prosím odhadnout, zda se právě tento konkrétní zážitek ještě někdy v budoucnu do obsahové náplně voucheru opět vrátí? – S pozdravem do krásného Liberce a poděkováním předem za jakoukoli odpověď, příp. radu.
Dobrý den,
Děkuji za Váš dotaz. Jelikož bylo degustační menu vyřazeno z naší
nabídky kompletně, v nejbližší budoucnosti se na nabídku pokrmů
nevrátí. Chystáme i rozšířit nabídku, a tím tak i začlenit do
nabídky voucherů, naší hospůdky Na Růžku.
Tímto tedy momentálně nedokážeme potvrdit ani vyvrátit možnost tohoto
menu.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Roman Bartl, rezervace
Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dobrý den,
proč je pes dražší než dítě a osoby od 12 let a ty to maj i se
snídaní? Děkuji
Dobrý den,
Je to z důvodu následné generální údržby pokoje. Po odbydlení hostů
s pejskem na stejný pokoj může být následně ubytován alergik, což mi
dáte za pravdu by nedělalo dobrotu. Proto poté musí být pokoj v naprosté
čistotě a pořádku, což také musí být následně oceněno.
Děkuji za pochopení a přeji krásný den.
Roman Bartl, rezervace
Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ve které variantě je zahrnuto 3chodové menu? Děkuji za odpověď,
Dobrý den,
3chodové menu je obsaženo v rámci balíčku v pokoji Junior suite (4499,– Kč/2 noci) a Prezidentském apartmá (4299,– Kč/1 noc).
3chodové menu si pak případně můžete doobjednat i na místě s recepcí/restaurací v případě zakoupení jiného balíčku.
S pozdravem
Tým Clarion Grandhotel Zlatý Lev**** Liberec