Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v srdci Beskyd pro dva s polopenzí, masáží a vířivkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci pobytu je nutné provést předem na e‑mailu: info@hotelustudanky.cz nebo na telefonu +420 558 366 016, případně +420 734 443 685. Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/den (nutno dodržet omezení pohybu v restauraci a bazénu)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je to nádherné místo. Máme s manželem v září 30.let výročí svadby ..Je možné si pobyt u vás objednat na září? A je také možné, uplatnit příspěvek na dovolenou od zaměstnavatele? Děkuji
Dobrý den, ano určitě jen se prosím přímo obraťte emailem na recepci
hotelu.
hezký den
Smetana
Máte prosím volný pokoj s touto nabídkou na 14–15–16.2. pro 2 osoby?
Dobrý den, termín máme volný, ovšem akce na slevomatu se týká pouze pobytů od neděle do pátku. Můžete si tedy rezervovat jedině dle platného ceníku telefonicky anebo e-mailem. Zdraví Hanka
Dekuji za odpoved. Nevim si rady, proc pri zadani veku deti pri neterminove variante mi za deti 2 a 6 let na 3 dny je pricteno 1444 Kc, to neodpovida odpovedi viz predchozi dotaz. Dekuji a hezky den, Hanka
Dobrý den, taky jsem si toho všimla. Každopádně Vám vyjde lépe vzít si voucher pouze pro dospělé osoby a zbytek doplatit na místě. Jen si předem domluvte termín a rozhodněte se pro rodinný pokoj anebo pokoj dvoulůžkový s jednou přistýlkou. V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás kontaktujte na tel.č. 734 443 685. Zdraví Hanka
Dobry den, nechci kupovat terminovou variantu, prosim tedy o sdělení doplatku za deti 2 a 6 let a psa. Dekuji, Hanka
Dobrý den, dítě do tří let bez nároku na vlastní lůžko a stravu je
zdarma. Druhé dítě při ubytování na rodinném pokoji doplatí
1060,–/2noci, při ubytování na přistýlce 760,–Kč/ 2 noci. Tato cena
je již včetně polopenze. Poplatek za psa je 100,–/noc.
Zdraví Hanka
Dobrý den, v balíčku je zahrnuta 1 × 45 minut soukromá vířívka pro 2 osoby a 1 × 30 minut masáže pro 2 osoby. V případě zájmu o dvojnásobek těchto procedur by prosím jaká byla cena? Děkuji VK
Dobrý den, v případě dokoupení těchto procedur by byla cena 400,–Kč za vířivou vanu na 45 min. a masáž na 30 min. by stála 300,–Kč a masáž na 60 min. 600,–Kč. Je možné ještě využít finskou saunu, která vyjde na 100,– pro jednu osobu / 1 hod.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda by bylo možné prodloužit dobu, po kterou lze
uplatnit poukaz. Platit by měl pouze do 30. dubna, ale nám by se více hodilo
do konce května/června, protože v okolí je mnoho míst k navštívení a
v dubnu ještě není moc stálé počasí. Děkuji za odpověď. Jana K.
Dobrý den, hotel je otevřen celoročně a není problém se u nás ubytovat i mimo nabídky slevového portálu. Ceníkové ceny nejsou příliš rozdílné ohledně nabídky slevomatu. Navštivte tedy naše stránky www.hotelustudanky.cz a podívejte se na ceny. Rezervaci lze rovněž provést přes naše stránky anebo na tel.č. 558 366 016.
Dobrý den bylo by možno víkendový pobyt 13–15.12 2019 děkuji Čepková
Dobrý den, není problém, ale víkendové pobyty nelze uplatnit přes slevomat. Můžeme nabídnout pobyt v ceně 1200,–/2 noci/osoba se snídaní. Prosím o rezervaci na stránkách www.hotelustudanky.cz
DOBRÝ DEN MĚLA BYCH ZÁJEM O DVA DVOULŮŽKOVÉ POKOJE V ÚNORU 14. AŽ 16 BYLO BY TO MOŽNÉ DĚKUJI
Dobrý den Aleno,
od 14. do 16. 2. již bohužel není volná kapacita. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se
zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete
termín, který Vám bude vyhovovat. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,40min. výřivka je vyhrazena jen pro dva?
Ano, vstup do vířivé vany slouží jednotlivcům v soukromí.
Dobrý den, můžu přijít k Vám na masáž nebo do výřivky, i když nejsem u Vás ubytována?
Dobrý den, bihužel to vše slouží pouze pro ubytované hosty. hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohla bych se zeptat, ktery den se nastupuje na pobyt ve vašem hotelu ?
Dobrý den
záleží který si zvolíte
hezký den, Smetana