Wellness pobyt v polských Krkonoších: moderní apartmány a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den. Prosim Vas v jake dostupnosti jsou sjezdovky a bezecke trasy.
Dobrý den, Natallio :) Na odkazu, který Vám zasílám níže, naleznete všechny aktivity v okolí včetně sjezdovek v blízkosti hotelu :) https://www.slevomat.cz/akce/1537384-moderni-apartmany-v-polskych-krkonosich-s-wellness?filtersHash=c073c1&matchingVariants=4762124-4762684-4762488-4762474-4762484&position=5&tab=tipy-na-vylet#nadpis :) Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz ohledně dětí. Máme 3 děti ve věku 11,10, 9 let. Je vůbec možné ubytovat se v tomto složení? Zkoušela jsem nabídky několika hotelů z vaší nabídky a vždy jsem mohla zadat pouze 2 děti nebo 2 + 1 dítě do tří let. Kdyby ano, jaká by potom byla cena za 2 dospělé a 3 děti. Děkuji
Dobrý den, Martino :) Ohledně ubytování s více dětmi je třeba se obrátit se přímo na hotel. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, nechá se platit eurama nebo jen zlotýma?
Dobrý den, Karle,
s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na ubytování na e-mail rezerwacja@cristal-resort.pl
nebo na tel. +48 91 404 04 00.
Hezký den, Gabča. :)
Dobry den, prosim od kolika do kolika probihaji snidane a vecere? Moc dekuji
Dobrý den, Lenko,
snídaně probíhají v čase 7:30–10:30 a večeře v čase
16:00–19:00.
Hezký den, Gabča. :)
Hello. Can I ask about meal for vegetarians, is it possible? Thanks a lot
Dobrý den, Michaelo,
stravování probíhá formou bufetu (jak snídaně, tak večeře), je tedy
možné vybrat si pouze vegetariánská jídla.
Hezký den, Gabča. :)
Good afternoon, is it possible to change stay period compared to voucher we buy here (in any case of sudden problem)?
Dobrý den, Viv :) Délku pobytu není možné později po zakoupení nijak měnit. Pokud se rozhodnete z pobytu odjet dříve, zbytek voucheru propadá. Pokud máte na mysli změnu termínu, ten lze změnit dle storno podmínek – Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, v recenzích se často zmiňuje poplatek za parkování. Bohužel nikdo neuvádí částku – kolik parkování stojí? Děkuji za odpověď. S pozdravem Plucarová
Dobrý den, Iveto :) Příplatky za parkování jsou uvedeny přímo v nabídce v sekci „Příplatky“. :) Zde je parkování za 25 PLN/den. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné kouřit na balkoně?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aleno :) Je mi líto, ale celý hotel je nekuřácký, takže nelze v jeho prostorách kouřit. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, v popisu ubytování je napsaná i „bezpečnostní“ záloha
200 PLN, která je vratná v době odjezdu. Mohu se zeptat zda je tato
informace stále aktuální a pokud ano jestli se dá tato částka uhradit
i v eurech.
Děkuji za odpověď
Dear Ondrej,
please write dircetly to our Reception – recepcja@cristal-resort.pl
Best regards,
Emil Glowacki
Reservation department
Dobrý den,
píšete ,že apartmán je až pro 4 osoby. Takže jsou v apartmánu
2 samostatné pokoje nebo by jsme museli koupit 2 apartmány?
Děkuji za odpověď
Dear Veronika,
apartament LUX has bedrrom and living room so max 4 person can sleep.
Best regards,
Emil Glowacki
Reservation department
Dobrý den, prosím o informaci, zda lze domluvit bezlepkovu polopenzi. Byl by za ni příplatek? Děkuji
Dear Tyna,
please write us a message directly to hotel – recepcja@cristal-resort.pl
Best regards,
Emil Glowacki
Reservation department
Dobrý den, v hodnocení čtu, že i když si lidé připlatí za pokoj s výhledem na hory, nedostanou ho – proč?? Chtěli bychom pokoj s balkonem a výhledem na hory. To si máme tedy zajistit jak, abychom ho opravdu měli??? Děkuji
Dobrý den, Moniko :) Pokud si připlatíte nadstandardní službu, samozřejmě ji také i dostanete. Pokud by došlo k nějakému nedorozumění, jsme tu vždy pro Vás na naší zákaznické lince a celou situaci Vám pomůžeme vyřešit k Vaší spokojenosti :) Pěkný den
Dobrý den, jde uhradit ubytování přes FKSP? Tedy před zaměstnavatele? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Nikolo :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den, je možné vzít sebou malého pejska ( jezevčíka ) ?
Dobrý den, Marcelo :) Je mi líto, ale v hotelu nejsou zvířata povolena. Pěkný den, Týna :)
Dobry den, na Silvestra mate vyprodano? Dekuji, Sona S.
Dear Sona,
we have rooms available.
Please write us an email to rezerwacja@cristal-resort.pl
Best regards
Emil Glowacki
Reservation department
Dobrý den.
Měl bych zájem o ubytování ve Vašem apartmánu v termínu 8–11.10.
Chci se zeptat budeme 2 dospělé osoby a dvě děti (3,1) můžu se zeptat zda
li se za děti platí strava. V košíku mh to ukazuje zdarma bez nároku na
jídlo tak bych to chtěl zjistit.
Děkuji Růžička
Dear Jiri,
we have available apartament LUX (bedroom and living room).
Kids till 3 years old are for free.
Best regards,
Emil Glowacki
Reservation department
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý de,
bylo by možné koupit voucher bez termínu ?
Má to být vánoční dárek, netroufnu si zarezervovat termín.
Děkuji, Věra.
Dobrý den, Věro :) tato nabídka je pouze s online rezervací při nákupu bohužel. Jistě si ale můžete na našem portálu vybrat ze široké nabídky voucheru bez nutnosti volby termínu. Pěkný den Lukáš :)