Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 nebo e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Upozornění: Děti do 14 let mohou využívat prostory vodno-saunového centra výhradně pod dohledem dospělé osoby, která je za ně odpovědná. Starší děti mohou na odpovědnost svých rodičů / zákonných zástupců využívat vodní a saunový svět i samostatně.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Systím mě nepustí vybrat 3 děti. Není to možné? Co za
divná selekce klientely, že se omezujete jen na rodiny s max. 2 dětmi?
Další otázka: jsou možné 2 propojené dvozlůžkové pokoje?
Slevomat.cz
Dobrý den, Dario :) Pokoje jsou dány možnostmi kapacit hotelu. :) Pokud
máte speciální požadavky na pokoje, prosím, obraťte se přímo na hotel
telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 nebo e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl.
:) Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud budete potřebovat pomoc,
kontaktujte naši zákaznickou pomoc na emailu pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, Systím mě nepustí vybrat 3 děti. Není to možné? Co za divná selekce klientely, že se omezujete jen na rodiny s max. 2 dětmi?
Další otázka: jsou možné 2 propojené dvozlůžkové pokoje?
Dobrý den, Dario :) Pokoje jsou dány možnostmi kapacit hotelu. :) Pokud máte speciální požadavky na pokoje, prosím, obraťte se přímo na hotel telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 nebo e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl. :) Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud budete potřebovat pomoc, kontaktujte naši zákaznickou pomoc na emailu pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Míša :)