Online vouchery: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@sporthotel-tichaorlice.cz či manager@sporthotel-tichaorlice.cz, při rezervaci uvádějte kód voucheru. Nebo telefonicky + 420 465 322 764 nebo 734 851 351.
Čas procedur si naplánujete po příjezdu na recepci hotelu.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je na pokoji televize. Děkuji a přeji hezký den Renata Juříková
Dobrý den,
ano na pokojích rezervovaných přes Slevomat jsou televize.
S pozdravem Vladimír Chudý manažer Sporthotelu Tichá Orlice