Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Lipno v zimě i na jaře: hotel s polopenzí a slevou na aktivity v okolí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255.
- Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dostupnost termínu doporučujeme ověřit před koupí na stránkách hotelu.
- Upozornění: Pokud si chcete v hotelu Aktiv užít Velikonoce nebo májové svátky je nutné si koupit delší pobyt (3 noci), u kratších pobytů není ubytování na svátky a Velikonoce možné.
- Upozornění: Dubnové termíny jsou již plně obsazené
- Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma s rodiči na lůžku a s polopenzí
- Dětskou postýlku vám půjčí za poplatek 80 Kč/den - nutno domluvit předem s recepcí
- První dítě od 3 do 17,9 let:
- 2 noci za 800 Kč / pobyt s polopenzí
- 3 noci za 1100 Kč / pobyt s polopenzí
- Druhé a třetí dítě od 3 do 17,9 let:
- 2 noci za 600 Kč / pobyt s polopenzí
- 3 noci za 800 Kč / pobyt s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc, pouze po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volno v termínu od 1.3. na 3 noci pro 3 osoby? Děkuji. Irena Střelková
Dobrý den, Ireno :) Je mi líto, ale tento termín není volný. Poradím Vám, že dostupné termíny si můžete ověřit v online rezervačním kalendáři přímo u nabídky :) Pěkný den
Dobrý den. Ráda bych se informovala, jak daleko je restaurace a herna od pokojů. Když bych k vám přijeli s dětmi, které bychom dali večer spát a chtěli jít do restaurace nebo herny, zda by nám dosáhla chuvicka. Předem děkuji za informaci.
Restaurace je od nejbližšího pokoje 24 kroků od nejvzdálenějšího cca 80 kroků, herna je ještě o 25 kroků dále. Vzhledem k tomu, že signál prochází přes zdi a stropy nelze zaručit, že chůvička dosáhne. Ze zkušenosti, některé typy nemají problém, jiné nejsou schopni reagovat ani na 10 m. Omlouváme se za pozdější reakci, ale Váš dotaz se nám nezobrazil, až nyní na urgenci.
Dobrý den,
můžeme sloučit 2 wouchery 4+3dny, pro prodloužení pobytu? Připlácí se
za víkendy a svátky nebo neděláte rozdílu? Může malý pejsek s námi do
jídelny?
Děkuji Hejna
Dobrý den Marku, pokud bude volná kapacita pokojů určitě můžete sloučit vouchery. :) I pejska můžete vzít sebou :)
Dobrý den, jak daleko je od Vás nejbližší sjezdovka? děkuji za odpověď.
Dobrý den Ivo,
nejbližší sjezdovka je 4 km ve Skiparku Frymburk. Hezký den,
Gabča. :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné doplatit 2 děti 5 a 7 let dopředu.
Chci voucher věnovat jako dárek bratrovi s rodinou a chci aby měli vše
uhrazené. Pokud ano, jak postupovat. Děkuji. L.Kolářová
Dobrý den, Lucie :) Příplatky se hradí standardně až na místě přímo poskytovateli. Proto v tomto případě kontaktujte prosím přímo hotel, zda by bylo možné platbu uhradit předem :) Hotel můžete kontaktovat na tel. +420 775 944 255 či e-mailu info@hotelaktiv.cz :) Pěkný den
Dobrý den, jak prosím přešit vouchery při 2 dospělých a 3 dětech
(10, 10, 15)?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
je možné se ubytovat na jednom pokoji, tedy Vám bude stačit zakoupit pouze
1 voucher. Děti doplatíte až na místě. První dítě od 3 do 17,9 let:
2 noci za 800 Kč / pobyt s polopenzí, 3 noci za 1100 Kč / pobyt
s polopenzí.
Druhé a třetí dítě od 3 do 17,9 let: 2 noci za 600 Kč / pobyt
s polopenzí, 3 noci za 800 Kč / pobyt s polopenzí.
Doporučuji se však předem informovat o dostupnosti pokoje s možností
3 přistýlek ve Vámi vybraném termínu přímo u hotelu na e-mailu info@hotelaktiv.cz
nebo na tel. +420 775 944 255.
Hezký den, Gabča. :)
dobrý den, mohu zakoupit poukaz také na delší dobu – 5 nebo 6 nocí? Děkuji za odpověď. Eva Bayerová
Dobrý den, Evo :) V nabídce máme pouze vouchery na 3 a 4 dny. Pokud chcete zůstat na delší dobu, je třeba se s hotelem domluvit individuálně. Krásný den, Míša :)
Dobrý bden jak mám koupit tento pobyt kdy jsme 2 dospělí a jedou s námi 2 děti 4 roky staré děkuji za odpoved
Dobrý den, Jane :) Stačí zakoupit voucher pro dvě osoby, za děti se doplácí až přímo v hotelu. :) Dostupnost přistýlek pro děti je třeba si ověřit před zakoupením voucheru na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. :) První dítě od 3 do 17,9 let připlácí za 2 noci 800 Kč / pobyt s polopenzí nebo za 3 noci 1100 Kč / pobyt s polopenzí. Druhé a třetí dítě od 3 do 17,9 let připlácí za 2 noci 600 Kč / pobyt s polopenzí a za 3 noci 800 Kč / pobyt s polopenzí. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budete mít vypsané i termíny v červnu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den