Skvělá zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je v blízkosti hotelu škola lyžování ?
Děkuji
Dobrý den, nachází se 9 km od hotelu, ve Skiareálu Klínovec. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den. Máte volno 17–19.1.?
4osoby + 1 dítě 4 roky.
Děkuji s pozdravem Havlíček.
Dobrý den, pane Havlíčku :) Pro ověření dostupných termínů je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +420 474 396 185 či e-mailu info@centralhotel.cz, kde Vám sdělí momentální stav dostupných pokojů :) Pěkný den
Dobrý den,
rezervace již byla vyřešena telefonicky. Děkujeme, s pozdravem a přáním
hezkého dne recepce hotelu
Dobry den, chtěla bych se zeptat na jákýkokliv volný termín na tři dni
pro 2 osoby v týdnu od 29.2. Do 8.3.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, napište prosím počet osob a termín na info@centralhotel.cz,
provedeme rezervaci písemně. S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobry den, jak je mozne provest rezervaci pri zajmu o pobyt se tremi detmi (4 roky, 2,5 roku a 6 mesicu)? Dekuji.
Dobrý den, je potřeba napsat přesné datum, počet osob a věk dětí na info@centralhotel.cz. Volno máme v tuto chvíli 12.-17.1. a dále pak od poloviny března. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den chtěl bych se zeptat na dostupnost termínu od 1.3 do 4.3 pro dvě osoby. Dekuji za odpověď
Dobrý den, termín pro 2 osoby je volný. Napište rezervaci na info@centralhotel.cz.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobrý den chtěl bych se zeptat na dostupnost termínu od 16.2 do 19.2 pro dvě osoby. Dekuji za odpověď
Dobrý den, je mi líto, termín je zatím plně obsazen. Nabídnout mohu
12.-17.1. a dále pak březnové termíny.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobrý den,
měli by jste volno pro dva dospělé a dvě děti (3 a 5 let) na
prodloužený víkend 6.-.9.2.2020
Děkuji za odpověď a přeji hezký den!
Dobrý den, zatím je termín bohužel plně obsazen. Nic Vám ovšem nebrání se později informovat, zda-li se pokoj neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, za jak dlouho můžeme očekávat odpověď ohledně dostupnosti 2 pokojů kterou jsme odesílali na váš mail včera ráno?
Dobrý den,
samozřejmě v nejbližší možné době, respektujte prosím množství
dotazů před Vámi. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého
dne recepce hotelu.
Dobrý den. Rád bych se zeptal na dostupnost pokojů v termínu od 1.2. do 8.2., ale nikdo nezvedá telefon ani na 775707353 ani na 474396185.
Dobrý den, respektujte prosím vytíženost hotelu a večerní vrátné
rezervace nedělají – děkujeme moc za pochopení. Rezervaci proveďte
prosím písemně na info@centralhotel.cz,
musíte mít od nás písemné potvrzení pobytu. S pozdravem a přáním
hezkého dne
recepce hotelu.
Dobrý den,
fungují v blízkosti Vašeho hotelu skibusy?
Popř. jak se dostaneme do skiareálu, když nejsme mobilní?
S pozdravem
Kateřina
Dobrý den,
skibusy zde bohužel nejezdí. Musíte se spolehnout na vlastní automobil, nebo
na taxi. Nejbližší sjezdovka je 9 km – klínovec. Linkový autobus jezdí
směr až na Boží Dar pouze o víkendech. S pozdravem a přáním hezkého
dne recepce hotelu
Dobrý večer, máte na půjčení postýlku, nebo musíme mít vlastní? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel nemáme. Přivézt si musíte vlastní cestovní
postýlku, k dispozici máme pouze hotelové přistýlky.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobrý den, mám zájem o pobyt na 2 noci- 2 dospělí + 2 děti ( 13 a
16 let) Dítě do 15let je jasné (500 Kč/ 2 noci) , ale jak to je
s dítětem nad 15 let? Bylo by možno platit polovinu celého poukazu, když
se bude jednat o jednu osobu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, přesně tak, osoba starší 16 let doplácí na 2 noci 1250 Kč. V případě zájmu si co nejdříve vytvořte rezervaci na info@centralhotel.cz – dopište požadovaný termín, přesný počet osob a věk dětí. Buď Vám rezervaci vytvořím, nebo nabídnu nejbližší volný termín. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý večer,
Domluvily jsme se s dcerou / Ivou Kettnerovou /, že já objednám
jeden wocher pro dva dospělí a dvě děti 12 a 14 let d Slevomatu
na 3 noci od 27. – 30.12.2019
Prosím o sdělení jak si mám wocher na tři noci koupit.
Jedna vnučka má bezlepkovou dietu. Dá se to nějak u Vás v restauraci
řešit ?
Dcera si objedná svoji dovolenou sama.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, dotaz již byl řešen emailovou cestou, přes info@centralhotel.cz Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den mam dotaz o zakoupení 2 pobytu na stejný datum příjezdu jak můžeme termíny zarezervovat budou to ty za 2499kč děkuji
Dobrý den, vytvořte si rezervaci na emailu info@centralhotel.cz. Dopište přesný počet osob a termín. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, nemohu se k vam dovolat a na mail jste mi neodpověděla, jak mám provést rezervaci? Dekuji.
Dobrý den, vzhledem k vytíženosti recepce a množství rezervací Vás poprosím o strpení, nejste jediná, kdo píše a volá. Pokud vím, na email Vám bylo již dnes odpovězeno. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, mohli bychom si rezervovat pobyt na 3 noci?
Děkuji
Dobrý den, samozřejmě ano, počet nocí je libovolný. Napište přesný počet osob a případně věk dětí, doplňte také požadované datum a vše mi odešlete na info@centralhotel.cz Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, máme zájem o koupi dvou voucherů v termímu od 26.02.-1.03. Jsme dvě dospělé a dvojčata ve věku 5 let, která potřebují každé svoji postel. Už máme i instrukce k platbě, jen čekáme od vás potvrzení termínu. prosím dejte nám vědět co nejdříve. Tel: 604302714
Dobrý den, Hano,
prosím, abyste zkusila kontaktovat hotel i telefonicky na tel.
+420 474 396 185.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den. Chtěli bychom koupit voucher na termín 24–26.1.2020
Jsme čtyři – 2 dospělí + 2děti –13+17let.
Jaké máme vouchery zakoupit, či kolik je doplatek za děti k jednomu
voucheru?
Moc děkuji.
Dobrý den, Leono,
ve Vašem případě zakupte variantu Pobyt na 2 noci. Jedná se o pobyt pro
2 dospělé osoby. K tomuto voucheru si na místě doplatíte pobyt pro děti.
Děti od 7 do 15 let (včetně) mají pobyt za příplatek 500 Kč / pobyt
včetně stravy. Ohledně dítěte ve věku 17 let se prosím obraťte přímo
na hotel na e-mail info@centralhotel.cz nebo
na tel. +420 474 396 185. Na jeden voucher je možné vzít maximálně
2 děti.
Dostupnost termínu si prosím ověřte před zakoupením voucheru na výše
uvedených kontaktech.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den.Měli by jste volný termín pro 2dospělé a 11leté dítě v rozmezí 28.2.-1.3.20 ? Ještě za jakou cenu.Děkuji
Dobrý den, vytvořte si rezervaci přes info@centralhotel.cz. Cena na 2 noci za 2 dospělé osoby je 1 voucher (2499 Kč) a děti doplácíte při příjezdu, tj. 500 Kč/2 noci. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobry den, mame dve deti ve veku 2 roky? Jake budou mit luzko na spaní? Standardní postele nebo je nutna vlastni postylka? Diky M
Dobrý den, do pokojů se vejde max. 1 cestovní postýlka, tudíž je
nutné vzít třílůžko a k tomu vlastní cestovní postýlku.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobrý den,lze vouchery sčítat?
Dobrý den, samozřejmě, že ano. Jen je dobré, si nejdříve ověřit
dostupnost termínu.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobry den,
v mnoha odpovědích pisete o rezervaci ještě před nákupem voucheru, je
možné ji provést až později?
Dobrý den, ano, je to možné. Vzhledem k dostupnosti termínu doporučuji ale nejdřív rezervaci, pak až nákup voucheru. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, nabídka prosím platí také pro víkendy, za stejnou cenu?
Dobrý den, ano, na dni v týdnu nezáleží. rezervaci si před nákupem
voucheru proveďte přes email info@centralhotel.cz.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu
Dobry den
Měli by jste prosim volny pokoj v terminu 10/2–14/2 2020 pro 2 dospěle a
jedno ditě 9 let ? Jaky by byl doplatek za ditě k woucheru ? Diky
Dobrý den, rezervaci proveďte přes email info@centralhotel.cz, za dítě se doplácí 1000 Kč (500 kč/2 noci). S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Přeji hezký den. Je možné, abyste mě vystavili fakturu pro zaměstnavatele na čerpání benefitů. Děkuji.
Dobrý den, nejdříve je nutné si udělat rezervaci termínu na info@centralhotel.cz a následně se domluvíme. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobry den, chci se zeptat , kdy konci tato akce na vašich stránkách . Dekuji
Dobrý den, akce je platná do konce března 2020. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, máme 3 děti (12 let, 8 let a 2 roky), je možné využít voucher pro dva?
Dobrý den, voucher se vztahuje na 2 dospělé osoby a maximálně na 2 děti. V tomto případě je potřeba za třetí dítě zaplatit bez ohledu na jeho věk. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v termínu 9. – 13.2. nebo
10. – 14.2. Je možné upravit nabídku s podobnými podmínkami na
4 noci?
Máte prosím v jednom z těchto termínů volné 2 pokoje, resp. jeden
4lůžkový?
Velmi dekuji
Dobrý den, není problém spojit 2 vouchery a užít si tak 4 noci. Přesný požadavek (termín, počet osob/věk dětí) napište na email info@centralhotel.cz a vytvořím Vám případnou rezervaci. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den,
i za dítě 12 let se připlácí 500Kč/dvě noci? Je v tom
i strava? Děkuji
Dobrý den, ano, za dítě ve věku 7 – 15 let se doplácí 500 Kč/2 noci, včetně lůžka a polopenze. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den dá se připlatit dítě 8let a za kolik,nebo musí být další voucher
Dobrý den,
za dítě se doplatí při příjezdu 500 Kč/2 noci. S pozdravem a přáním
hezkého dne hotel Central
Dobrý den měli by jste volný termín od 2.1 do 5.1.2020?
Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353 a vytvořte si případnou rezervaci. Děkujeme za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den mate volný termín od 22.2 do 25.2 pro dvě osoby?
Dobrý den,
pokud budete dvě osoby, je dvoulůžkový pokoj volný. Vytvořte si rezervaci co nejdříve na info@centralhotel.cz
Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu