Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu 608 822 822.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu 608 822 822.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Polopenze nebo degustační večeře a vždy lahev vína
Vouchery platí až do konce června 2020
Možná už jste o něm četli, možná jste ho zahlédli v televizi, možná jste o něm slyšeli – teď v něm ale budete bydlet. Grand Hotel Imperial!
Liberecký 4* Grand Hotel Imperial je v mnohém výjimečný. A výjimečné budou i noci, které tu strávíte. Pod nadčasovou fasádou ze 30. let 20. století se skrývá moderní hotel, který je zároveň galerií současného designu. Jeho pokoje navrhli čeští designéři a architekti, ale třeba také sám hoteliér Lukáš Pytloun.
Co pokoj, to originál
Podle zvolené varianty se zabydlíte v pokoji Superior (který vám v případě volných kapacit zdarma upgradují na pokoj Deluxe) nebo si vyberete jeden z designových pokojů – některé jsou romantické, jiné trochu bláznivé, barevně střídmé i extravagantní. Každý z nich má vlastní příběh a charakter, ale spojuje je jedno: luxus. Všechny mají koupelnu s vířivou vanou, televizi a klimatizaci, uvaříte si tu kávu i čaj a bez problémů se připojíte k Wi‑Fi.
Grand Hotel Imperial navštívila blogerka Betty & Co.: „Když vejdete dovnitř, ohromí vás krásný moderní a nadčasový design. Útulná zlatá barva a skleněné koule vás pocitově zahřejí. Pohodlná křesílka a krásná knihovna vám dodají na pocitu domova. Na pokoji si můžete vychutnat kávu Nespresso a jistě vás potěší základní hygienický kit v krásné koupelně. V hotelové restauraci nevynechejte pěnu z belgické čokolády na sezamovém lůžku s ovocem.“
„V hotelu je restaurace Zlatý Kohout, kde se podávají bohaté snídaně. Vybírali jsme ze sladkého koutku – doporučuji domácí štrúdl – a ze slaného a teplého pultu. Můžete si sami udělat fresh, napít se džusu, čaje sypaného nebo v pytlíku, kávy či mléka. Pokud patříte mezi opravdové „coffee lovers“, můžete si nechat udělat kávu přímo z kávovaru. Ta však není součástí běžné nabídky a zaplatíte ji zvlášť. Děti si mohou dát cereálie, jogurt s müsli nebo croissant.“
A co gastronomické zážitky?
Každé ráno posnídáte v restauraci Zlatý Kohout, kterou zaplní bohaté bufetové stoly se studenými i teplými dobrotami. Pokud si rádi přivstanete, žádný problém: ve všední dny můžete do restaurace přijít už v 6:30, o víkendech v 7:30. Snídaně se podávají do 10:00, resp. 11:00.
Pouze snídaní však vaše gastrozážitky nekončí. Zvolit můžete pobyt s polopenzí, kdy si každý večer dáte tříchodové menu a k němu lahev vína, nebo pobyt s degustačním čtyřchodovým menu, které také doprovodí lahev vína. Kuchaři připravují moderní variace na tradiční středoevropskou i světovou kuchyni, takže se máte nač těšit.