Rezervace: Termín pobytu si zamluvte výhradně na e‑mailu marienbadreservation@axxos.co – a to co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní). Ubytovací kapacita se rychle plní.
Před zakoupením voucheru si raději ověřte dostupnost vybraného termínu na tel. +420 773 317 942 (po–pá od 9:00 do 17:00).
Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
Dítě do 2,99 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko – dětská postýlka na vyžádání zdarma
1. dítě od 3 do 12,99 let na pevném lůžku za 750 Kč/noc, na přistýlce za 500 Kč/noc, včetně snídaně a vstupu do wellness, bez procedur. Dokoupení polopenze 150 Kč/noc
1. dítě od 13 let je bráno jako dospělý, na pevném lůžku sleva 0 % z ceny balíčku na osobu, na přistýlce 20% sleva z ceny balíčku na osobu
Na pokoji je možná pouze jedna přistýlka, k dispozici na vyžádání
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Nikde jsem se nedocetla zda je u hotelu parkování a za jakou cenu děkuji
mělo by to být v nabídce
Slevomat.cz
Dobrý den Aleno,
po rozkliknutí varianty rozklikněte záložku Příplatky, tam je možné se
dočíst o parkování.
Parkování na veřejném parkovišti v parkovacím domě je za 120 Kč/den,
hotel vlastní parkoviště nemá.
Hezký den, Gabča. :)
Hana Dittrichová
Dobrý den máte volno v termínu 15.11.-17.11.
Dva dvoulůžkové pokoje
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je
kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@hotelsun.cz
nebo na tel. +420 355 320 620.
Hezký den, Gabča. :)
Míša
Dobrý den máme malěho psa asi 1,5kg.Jaká by byla cena za
menšího psa?
Slevomat.cz
Dobrý den, Míšo, cena za menšího pejska je určena po domluvě
s recepcí hotelu na čísle 773 317 942 (po–pá od 9:00 do
17:00). Pěkný den
Zora
Dobrý den,
máte i jednolůžkové pokoje? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Zoro :) Hotel disponuje i jednolůžkovými pokoji. Pokud máte
zájem dorazit sama, můžete využít naší nabídky, která bude cenově
stejná i pro jednu osobu. Případně můžete zkusit kontaktovat hotel a
domluvit se na individuální nabídce. :) Doporučuji Vám podívat se na
pobyty, které jsou koncipované přímo pro jednu osobu. Abyste nemusela
zdlouhavě hledat, připravila jsem pro Vás odkaz, kde naleznete výběr
pobytů pro jednu osobu, tak mrkněte, věřím, že z nabídky vyberete tu
pravou ořechovou zde: https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Boblast%5D=cesko&filtry%5Bpocet-osob%5D=1&list=1#nabidky
. Krásný den, Míša :)
Hana Latalova
Dobrý den.chtėla jsem se zeptat, zda je v hotelu sauna.A je-li možné,
za poplatek si ji zamluvit? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano,
v hotelu je možné využít saunu. Pro informace k jejímu zamluvení
kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +420 355 320 620 nebo e-mailu info@hotelsun.cz.
Pěkný den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nikde jsem se nedocetla zda je u hotelu parkování a za jakou cenu děkuji mělo by to být v nabídce
Dobrý den Aleno,
po rozkliknutí varianty rozklikněte záložku Příplatky, tam je možné se dočíst o parkování.
Parkování na veřejném parkovišti v parkovacím domě je za 120 Kč/den, hotel vlastní parkoviště nemá.
Hezký den, Gabča. :)