Letní baseballová čepice Vandenberg včetně dopravného. Pohodlná i stylová ochrana před sluníčkem. 12 druhů na výběr!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Mohu se ještě zeptat, jakým způsobem mi bude poštovné vráceno? Děkuji za odpověď
Dobrý den Radku,
pokud budete platit kartou MasterCard, poštovné Vám bude vráceno přímo na
Vaši platební kartu.
Děkujeme za Váš dotaz :-)
Dobrý den, pochopil jsem dobře, že pokud zde zaplatím zboží kartou MasterCard, mám dopravu zdarma? Děkuji
Dobrý den Radku,
přesně tak. Pokud uhradíte platbu kartou Master Card, vrátíme Vám
poštovné zpět.
Děkujeme za Váš dotaz :-)
Dobrý den,
také jsem si koupila dvě čepice a moc se mi tedy nelíbí, že budu platit
dvakrát poštovné. Můj názor je, že by mělo být jedno. Jsem toho názoru,
že by se i toto mělo zohledňovat. Taktéž se mi nelíbí, že placení
určitou kartou je zvýhodňováno natolik, že poté je poštovné placeno. Ale
to nevím, zda je Váš postup či slevomatu. Každopádně dvoje poštovné
není fér, neboť se obohatíte o částku, kterou neutratíte na Vámi
zvolenou akci poštovné, balné a dopravné. Kdyby se poštovné neplatilo za
každý kus, tak bych čepic zakoupila pro naše caparty více. Hezký den a
děkuji za zdůvodnění.
Dobrý den,
problém platby kartou je věcí společnosti SLEVOMAT, prosím obraťte se tam.
Co se týká otázky poštovného : chápu Váš názor, ale je velice složité
nastavit takto nabídku na slevovém portálu. Většina zákazníků
objednává 1ks – je to cca 90–95% zákazníků. U některých objednávek
registrujeme, že jeden zákazník si objednává více ks, ale striktně trvá
na tom, aby zboží bylo zasláno jednotlivě (důvodem jsou i rozdílné
adresy). Samozřejmě, že pokud naše společnost odesílá 1ks nebo více ks
v jednm balíčku, platíme České poště rozdílné částky (někdy
i vícenásobné oproti stanovenému poštovnému k 1ks – nezáleží na
hmotnosti, ale na rozměru balíčku.) Bohužel tedy, pokud chceme dát pevnou
fixní cenu za výrobek včetně poštovného a balného nemáme jinou
možnost.
Pěkný den
špatně jsem se vyjádři omlouvám se,,,ale spíše z jakých těch
čepišek mám vybrat pro dítě
děkuji
Dobrý den,
lze vlikostně vybrat z čepiček,i pro dítě ve věku 7let? děkuji
Dobrý den,
bohužel čepice není velikostí vhodná pro děti.
Pěkný den
Dobrý den,
taky již mám voucher, v e-shopu čepici najdu, ale objednat mi nejde :-(
Dobrý den,
prosím odpověď stejná jako u Katky (výše)
Pěkný den
Dobrý den, v náhledu jsem si vybrala čepici VDBS 101, voucher už přišel, ale v nabídce e-shopu jsem nenašla. Jak ji tedy mám objednat? Děkuji
Dobrý den,
dle instrukcí na voucheru stačí zaslat na e-mail info@alicecompany číslo
voucheru + přesnou adresu kam chcete zboží zaslat. To je vše pro
objednání.
Pěkný den
Dobrý den, je některá čepice i na obvod hlavy 60cm? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel na velikost 60cm žádný z uvedených modelů není.
Pěkný den
Dobrý den,
mám zájem si koupit dvě čepice. Lze je koupit po jedné. Nešlo by abych
platila jen jedno poštovné?
Dobrý den,
akční cena zboží je stanovena 1ks vč. poštovného a nelze ji bohužel
nijak upravit.
Pěkný den
Jsou kšiltovky na suchý zip (nastavitelné)? nebo jsou na přesně danou velikost? Děkuji
Dobrý den,
u některých modelů je na zadní straně suchý zip, u některých kovový
patent – obě možnosti umožňují upravení velikosti (jak zvětšení, tak
i zmenšení)
Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych si objednat čepici (viz. níže), ale ve Vaší nabídce jsem ji
nenašla (černá s nápisem, bez nášivky, na boku kostky)? Děkuji!
Letní baseballová čepice VANDENBERG VDBS1007
Objednávkové číslo: JVDBS1007
Dobrý den,
v naší nabídce je Vámi požadovaná čepice pod označením VDBS105.
Pěkný den
Dobrý den, taky by mě zajímalo jak objednat typ „VANDENBERG VDBS1006“ v náhledu je, ale v nabídce toto označení není, celkově ty označení nesedí.
Jak mám objednat VANDENBERG VDBS1014 která je zobrazena v náhledu, ale v nabídce (koupit) není ?
Dobrý den, ty čepice se dají kupovat pouze po jedné? Takže nedostanu narozeninové kredity?
Dobrý den Moniko,
je nám velice líto, nicméně narozeninové kredity platí opravdu pouze pro
Váš dnešní první nákup a čepice se dají koupit po jedné.
Děkujeme za Váš dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mohu se zeptat, kdy obdržím nějaké potvrzení kdy jste můj e-mail s objednávkou přijali? Odeslala jsem ho před 3 dny a od té doby mi stále nic nepřišlo…
Dobrý den,
protože zboží odesíláme max do druhého dne od objednání, potvrzovací e-mail (pokud o něj v objednávce nepožádáte) nezasíláme. Pokud potřebujete info o Vaší zásilce, prosím napište na náš e-mail info@alicecompany.cz a obratem Vám zašleme link na stránky České pošty, kde můžete on-line zjistit, kde se Váš balíček právě nachází.
Pěkný den