Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte na e‑mailu hotelvelveta@gmail.com, velveta@hotelvelveta.cz nebo na tel. +420 725 309 918, +420 731 480 872
Provozní doba wellness je od 9:00 do 20:00. V čase od 9:00 do 15:00 hodin si na recepci můžete zamluvit privátní vstup.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
V nazvu je napsana polopenze, v textu je napsana pouze snidane. Prosim, jak to tedy je 😊
Dobrý den, pokud to tak je, tak je třeba popis opravit. Například cena za ubytování je včetně snídaně s možností si v hotelu zakoupit polopenzi atd.
S přání hezkého dne Milan Michálek