Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Při výměně voucheru za permanentku je voucher brán jako uplatněný-
Dobrý den, platnost voucheru je do 19.4. Tento datum znamená, do kdy je
možné voucher předložit nebo do kdy musím vyčerpat např. 10 vstupů?
Děkuji za upřesnění a hezký den
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino. Do 19.4. je potřeba voucher vyměnit za permanentku,
která má poté platnost 6 měsíců :) Pěkný den, Kristýna
Stanislav Plášil
Nějak nechápu, jak bych mohl jeden vstup vyměnit za pernamentku a využít
pro dvě osoby. Asi by měl být u této nabídky jiný popis než u těch
ostatních.
Slevomat.cz
Dobrý den Stanislave,
za permanentku samozřejmě můžete vyměnit pouze voucher na 10 či
20 vstupů. Hezký den, Gabriela.
Monika
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak je to s ceníkem služeb? Nikde jsem
ho na webu nenašla. Včera jsem navštívila Zličín a platila jsem 50Kč za
župan, 25Kč za karafu vody (ani zadarmo, ani za 15Kč, jak bylo zmíněno
v komentářích) a navíc jsem platila za zámeček – nebyl pouze za
zálohu. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko. Ceník služeb za župan či vodu na stránkách
poskytovatel neuvádí. Pokud jste však doplácela rozdílné částky než ty,
které jsou uvedeny zde v nabídce, ozvěte se prosím kolegům na zákaznickou
péči na tel. 222 745 354 či e-mail podpora@slevomat.cz, kde
s Vámi kolegové celou situaci vyřeší. Pěkný den
Jana Kadlecova
Dobrý den, do kdy bude nabídka v prodeji? Dekuji. Kadlecova
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) doba vystavení nabídky není pevně stanovena a
odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den Lukáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platnost voucheru je do 19.4. Tento datum znamená, do kdy je možné voucher předložit nebo do kdy musím vyčerpat např. 10 vstupů? Děkuji za upřesnění a hezký den
Dobrý den, Kateřino. Do 19.4. je potřeba voucher vyměnit za permanentku, která má poté platnost 6 měsíců :) Pěkný den, Kristýna