Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelsubterra.cz nebo na tel. +420 353 892 685. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, prosím je možné objednat si pokoj s balkónem? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto :) To bohužel není možné, jelikož hotel nedisponuje
balkony. Krásný den, Míša :)
Aleš
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda máte volný termín pro dvě osoby.
S přítelkyní plánujeme víkendový wellness pobyt v termínu od
25.10–27.10 děkuji za odpověď. Kocián Aleš
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleši :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a
třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Milan Pecman
Dobrý den,
jak mám chápat nabízené dva volné vstupy do welnes pro všechny.
Děkuji za vysvětlení
Hotel Subterra***
Dobrý den, základní nabídka balíčku je na 2 noci. Proto 2 x vstup do
wellness. Máte možnost si přikoupit další noci (až 7 nocí )
s polopenzí. Součástí těchto extra nocí již není vstup do wellness.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím je možné objednat si pokoj s balkónem? Děkuji
Dobrý den, Iveto :) To bohužel není možné, jelikož hotel nedisponuje balkony. Krásný den, Míša :)