Líbilo se nám úplně všechno a určitě pobyt DODPORUČUJEME! Od první chvíle jsme věděli, že se o nás dobře postarají, protože na spokojeném zákazníkovi jim opravdu záleží. Díky!
Absolutně nám zvedla náladu paní recepční, která byla milá, usměvavá, ochotná a prostě skvělá.
Velikost apartmánu byla stejná, jako velikost našeho bytu. Vše perfektně uklizeno a provoněno.
Večeře v restauraci výborná.
Nic co bych mohl vytknout, spíše jen konstatovat, že Mariánské Lázně jsou cenově v restauracích nadprůměrné, panák slivky běžně 80 Kč.
Možná by nebylo na škodu trošičku zapracovat na welness.. To bylo malililililinko slabší. Ale nic, co by snižovalo kvalitní hodnocení.
Dobrý den,
děkuji za Vaši návštěvu a využití služeb hotelu.
Omlouvám se, ale u nás v hotelu žádná restaurace není..A pokud je Vaší připomínkou míněna partnerská restaurace Hotelu Swiss House, tak dle mého názoru je zde servis večeří ve standardní dobu a dovolím si poznamenat, že spolupráce s tímto hotelem je již dlouhodobá, bezproblémová a za zmínku stojí i fakt, že je ofic. v první desítce nejlépe hodnocených hotelů v ČR.
Příjemný den, s pozdravem
Martin Zeleník-manager
Hotel na klidném okraji centra lázní. Příjemná domácí atmosféra umocněná ochotným a milým přístupem personálu. Snídaně bez chyby, Pokoje až naddimenzované, čisté a příjemné. Másáže přímo z rukou paní masérky – přímo nadpozemské. :-) Domluva o čemkoliv (pozdní příjezd, pozdější odjezd) naprosto bez problému. Vřele doporučuji k odpočinku v těchto krásných lázních.