Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na hotelcieplice@hotelcieplice.pl nebo na tel. +48757551041. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, neviděl jsem žádné hodnocení hotelu. Zatím žádné
nemáte? Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře :) Žádné hodnocení od zákazníků v tuto chvíli
nemáme :) Pěkný den, Týna
Marta Skrbková
Koupila jsem si voucher pro 2 osoby , pojede 1 dospělá osoba a 2 děti
12 a 9 let. Požadavek na přistýlku jsem dala do poznámky s tím, že
příplatek uhradím na místě. Můžu se spolehnout že budeme přistýlku
mít ?
Děkuji za odpověď Marta
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto :) Pro ověření dostupnosti volných pokojů
s přistýlkou je vždy potřeba kontaktovat hotel na telefonu +48 75 755 10
41 či e-mailu hotelcieplice@hotelcieplice.pl.
Hezký den, Gabča
Nikola Provazníková
Dobrý den, je možné pobyt zakoupit pro tři dospělé osoby?
Předem moc děkuji
Nikola
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo, bohužel, jak je uvedeno v sekci „Příplatky“
přistýlka pro dospělého není k dispozici. Voucher je tedy pouze pro dvě
osoby. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, neviděl jsem žádné hodnocení hotelu. Zatím žádné nemáte? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Petře :) Žádné hodnocení od zákazníků v tuto chvíli nemáme :) Pěkný den, Týna