Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Fotokalendář z vašich fotografií, stolní nebo nástěnný
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Po obdržení voucheru si stačí vytvořit kalendář v konfigurátoru.
Kód voucheru vložte do pole „vložte voucher“, cena se vám automaticky upraví.
Cena za kalendář se upravuje až následně po dokončení objednávky.
Při výběru dopravy si vyberete i způsob platby za dopravu: „Slevomat platba na účet předem“ nebo na dobírku.
Doprava:
Česká pošta – platba převodem: 99 Kč
Česká pošta Dobírka 138 Kč
DPD – platba převodem: 119 Kč
DPD Dobírka 158 Kč
Na jedno poštovné lze zaslat neomezený počet kusů.
Osobní odběr: zdarma (Řehořova 26618 00 Brno, výdejní doba: Po-Pá 13:00 – 16:00).
Garance dodání do Vánoc je na kompletní objednávky do 13. 12. 2019 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
Vánoční otevírací doba:
17. 12. 19: 9.00 – 16.00
18. 12. 19: 9.00 – 12.00
19. 12. 19: 9.00 – 16.00
20. 12. 19: 9.00 – 14.00
23. 12. 19 – 5. 1. 20: ZAVŘENO
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, koupila jsem 5 voucherů, chtěla bych stejný kalendář
pětkrát, mám tedy všechny vouchery zadat do poznámky k voucherům?
Děkuji, Volfová
Dobrý den,
Když zvolíte pět kopíí kalendáře a postupně vložíte do schválení
všechny vouchery, budete doplácet pouze poštovné.
Druhá možnost je napsat je do komentáře a zvolit platbu online. Platbu pak
zrušte. Objednávka normálně přijde a my ji následně upravíme a zašleme
platební příkaz na poštovné.
Hezký den
Fotoknihy.net
Dobrý den,
problém je v tom, že vůbec žádná informace o dobírce nevyskočila. Jen
možnost platby předem, za cenu kalendářů, ale nepřipočítala se cena za
dopravu, ani nezobrazila možnost volby způsobu dopravy.
Dobrý den, zvolila jste tedy osobní odběr. Musíte zvolit jedno z poštovných, které najdete po potvrzení produktů v košíku. Hezký den Fotoknihy.net
Dobrý den, chtěla jsem objednat na dobírku, ale vůbec se mi ta možnost nezobrazila, pouze platba převodem atd. Zkusila jsem převod, jestli se ještě možnost dopravy nezobrazí, ale ani na dopravu nedošlo, jen se objednávka potvrdila a částka k úhradě je bez poštovného. Chci se proto zeptat, jak se pak řeší doprava? Děkuji.
Dobrý den, platba dobírkou funguje jak u České pošty tak i u DPD, nevím tedy, kde přesně je problém. Hezký den FOTOKNIHY.net
Dobrý den,
Vaše stránky nemají zabezpečené spojení, je to možné nějak vyřešit, a
to z důvodu bezpečnosti při placení, atd.?
Děkuji
Dobrý den, nevím jak to myslíte. Pošlete prosím bližší info na info@fotoknihy.net Hezký den Marek Németh
Dobrý den, chceme si s kamarádkou objednat 4 kalendáře. Jak máme zadat objednávku aby to přišlo na jedno poštovné?
Dobrý den, vytvořte kalendář a vložte ho do košíku. Takto postupujte i u ostatních. V košíku pak vše potvrdíte a pošlete je jako jednu objednávku. Hezký den Marek Németh
Dobrý den.
Týdenní kalendář vidím vyprodaný.
Bude ještě někdy do toho prosince možnost zde koupit?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
prověříme to u Slevomatu a dáme Vám vědět,.
Hezký den
Marek
Dobře, děkuji. Budu tedy čekat na odpověď.
Je u stolního týdenního kalendáře prostor na poznámky u jednotlivých dnů?
Dobrý den, ano, ta možnost tam je. Hezký den Marek Németh
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám již 4ks kalendářů v košíku, ale nemohu najít pole, kam vložit kódy voucherů. Jediná možnost, kam napsat je v Obsahu košíku „Vaše poznámka“. Má se to napsat tam? Děkuji za radu
Dobrý den,
vložení voucherů bylo hned při vložení voucherů do košíku. Teď je jediná možnost napsat je do poznámky. Cenu pak upravíme my ručně v systému, jakmile se k objednávce odstaneme.
Hezký den
Fotoknihy.net