Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte, je-li vámi preferovaný termín volný a poté proveďte rezervaci na tom samém e‑mailu jizerskachalupa@seznam.cz.
Obsazenost si můžete předběžně prohlédnout v kalendáři zde.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den, smi na vasi chalupu i domaci mazlicci? konkretne pes? diky, s pozdravem Tereza
Dobrý den, Terezo,
ubytování se psem je možné po předchozí domluvě. Za psa se platí poplatek na místě 250 Kč/pobyt.
Hezký den, Gabča. :)