Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na e‑mailu info@hotel-chlumec.cz nebo na telefonu +420 774 746 745 Na stejných kontaktech si pobyt zarezervujte a uvedete kód voucheru. Rezervaci proveďte co možná nejdříve po zakoupení voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Recepci je třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
vybrala jsem si Váš hotel, ale bohužel mi nebylo umožněno hradit fakturou.
Je mi to velmi líto, ale kvůli tomu jsem musela zvolit jinou nabídku, kde mi
velice ochotně fakturu vystaví. Do budoucna by bylo fajn, kdyby jste toto
umožnili. V dnešní době je to běžná věc. Přeji pěkný den.
Brožková
Hotel Koruna****
Dobrý den,
v našem Hotelu Koruna je možné hradit kartou, či hotovosti v korunách. Co
se týče vystavení faktury na firmu, případně platby od Vašeho
zaměstnavatele (FKSP) je to na Vaší domluvě se společností Slevomat.cz,
jelikož se balíčky nehradí přímo zde na recepci hotelu. Omlouváme se a
děkujeme za pochopení.
Krásný den
Hotel Koruna
Brožková
Dobrý den,
ještě se dovoluji vrátit k předchozí komunikaci. Po telefonátu s Vaším
hotelem jsem samozřejmě Slevomat okamžitě kontaktovala a bylo mi sděleno,
že je toto běžné a vyřizuje si to hotel s námi klienty sám, nikoli přes
Slevomat. Děkuji a též přeji krásný den.
Anna
Dobrý den, je možné si připlatit a vzít na přistýlku 3. osobu?
Hotel Koruna****
Dobrý den,
bohužel ne, balíčky jsou takto nastavené. Můžeme však nabídnout dětskou
postýlku, případně třílůžkový pokoj – to vše však bez
balíčku.
Děkujeme
Hotel Koruna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
vybrala jsem si Váš hotel, ale bohužel mi nebylo umožněno hradit fakturou. Je mi to velmi líto, ale kvůli tomu jsem musela zvolit jinou nabídku, kde mi velice ochotně fakturu vystaví. Do budoucna by bylo fajn, kdyby jste toto umožnili. V dnešní době je to běžná věc. Přeji pěkný den. Brožková
Dobrý den,
v našem Hotelu Koruna je možné hradit kartou, či hotovosti v korunách. Co se týče vystavení faktury na firmu, případně platby od Vašeho zaměstnavatele (FKSP) je to na Vaší domluvě se společností Slevomat.cz, jelikož se balíčky nehradí přímo zde na recepci hotelu. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Krásný den
Hotel Koruna
Dobrý den,
ještě se dovoluji vrátit k předchozí komunikaci. Po telefonátu s Vaším hotelem jsem samozřejmě Slevomat okamžitě kontaktovala a bylo mi sděleno, že je toto běžné a vyřizuje si to hotel s námi klienty sám, nikoli přes Slevomat. Děkuji a též přeji krásný den.