Nácvik krizových situací na různých typech povrchů
Více než 37 tisíc řidičů proškolených právě zde
Dokonale a bezpečně poznáte reakce svého vozu
Když se to vezme kolem a kolem, kola musíte ovládat kolosálně.
Za volantem můžete odřídit stovky kilometrů, jenže ani to není
záruka, že svůj vůz dokonale zvládnete v krizových situacích. Stačí
námraza nebo nepřehledná situace na silnici – a průšvih je otázkou
sekundy. Doplňte si zkušenosti při nácviku krizových
situací se Školou smyku na moderním polygonu
v Brně!
„Výborný školitel, moderní prostředí a skvělý
zážitek“ – Ondra, 04/2019
Polygon Brno v areálu Masarykova okruhu je nejmodernějším
centrem bezpečné jízdy v Evropě. A spolupráce se společností SuperDRIVE – největší a nejstarší školou
bezpečné jízdy na Slovensku – je zárukou, že se opravdu něco naučíte.
Od roku 2007 místní lektoři proškolili více než 37 tisíc řidičů.
Tip: Řidičů už tu proškolili spoustu – mrkněte na jejich skvělá hodnocení.
Většina nácviků probíhá na mokrém povrchu, ale
cvičení nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné. Trénink je
absolutně bezpečný pro řidiče, spolujezdce i vozidlo. Díky kurzu zkrátka
získáte základní sebejistotu za volantem v běžném
provozu.
Co vám trénink přinese:
Naučíte se správně posadit za volant.
Dokážete efektivněji držet a ovládat volant.
Zjistíte, jak zastavuje auto na různých typech povrchů.
Pochopíte, proč je důležité mít správné pneumatiky.
Dokážete správně a efektivně v krizové situaci zastavit.
Naučíte se krizově vyhnout překážce při plném brzdění.
Vysvětlí vám, jak fungují základní a povinné bezpečnostní
systémy.
Teoretická příprava se věnuje základům správného sezení, řízení,
základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné bezpečnostní
systémy vozidla – airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně rozebírá
problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech povrchů.
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout základní krizové
situace za volantem. Instruktor je s účastníky v neustálém spojení
prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji a efektivněji
identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů v průběhu
jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části sedět i jedna
doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle.