V páru nebo s rodinou do Krkonoš: zbrusu nový 5* resort s neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, jak daleko je hotel od železniční zastávky?
Dobrý den Romano,
nejbližší vlaková stanice je Szklarska Poręba Górna vzdálená necelé
2 km od ubytování.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
chci zakoupit voucher pro 4 osoby a dítě (1rok), musím tedy zakoupit dva
vouchery, je to tak? Chtěla bych termín od 5.4.-7.4. 2020, když objednám
jeden voucher, poté druhý, bude termín stále volný i pro ten druhý
voucher (nabídne se znovu termín?) ? děkuji za odpověď
Dobrý den,
ještě doplnění předchozího dotazu, zkoušela jsem objednat jeden voucher
pro dvě osoby a dítě, hned poté další voucher pro dvě osoby, termín, ale
již není volný, respektive – jeden voucher jen od po do st, druhy by byl
od ut. Prosím, který z uvedených termínu je pro 4 osoby, předem děkuji
Barešová
Dobrý den Aneto,
pro 4 osoby a dítě je nutné zakoupit 2 vouchery. Bohužel však už nejsou
volné dva pokoje typu Junior. Je tedy pouze možné koupit jeden pokoj Junior a
jeden Junior Comfort, abyste mohli jet ve stejný termín. Pokoj si vybíráte
při výběru termínu v kalendáři.
Hezký den, Gabča. :)
Děkuji za odpověď a můžete mi prosím napsat, v jakém termínu jsou tyto pokoje o kterým píšete volné, protože mě se nenabídly? Ještě jednou děkuji Barešová
Dobrý den Aneto,
bohužel už je ve Vámi zvoleném termínu volný pouze 1 pokoj Junior
Comfort.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, ještě bych se ráda zeptala, zda je možnost z té železniční zastávky nějaká jiná doprava co nejblíže k hotelu, nebo zda má hotel k dispozici svoji dopravu. Pokud ano, kolik by stála. Děkuji moc.
Dobrý den Moniko,
z vlakového nádraží je možné se dopravit pěšky nebo využít taxi
služby.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den . Chtěla bych koupit pobyt jako dárek k vánocům bez termínu. Šlo by asi o jarní pobyt pro 2 . Byly by volné nějaké víkendy /pátek až neděle / ? Děkuji za odpověď Jitka
Dobrý den Jitko,
od pátku do neděle bohužel nejsou žádné volné termíny. Dostupnost
termínů si můžete ověřit po rozkliknutí tlačítka Vybrat termín.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se dá k vám dojet vlakem. Pokud je
někde poblíž železniční zastávka tak prosím její název.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Moniko,
nejbližší vlaková stanice je Szklarska Poręba Górna vzdálená necelé
2 km od ubytování.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na informaci jak je řešena přistýlka? Klasická postel? Rozkládací pohovka? Děkuji za odpověď. Pobyt poptávám pro tři dospělé osoby.
Dobrý den,
pokud jde o přistýlku, máme v pokojích rozkládací pohovku, která
slouží jako přistýlka.
Dobrý den, v nabídce je termín do 8.3. My potřebujeme termín 2–6.3 pro 2+1, když jsem psala do hotelu, jestli mají můj termín nacenili mi ho podle svého ceníku. Přitom jsem jim napsala, že se jedná o Slevomat. A poté se už nikdo neozval. Jak mám tedy pokračovat?
Dobrý den, Lenko :) pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den Lukáš :)
Jak dlouhá je standartní doba odpovědi na rezervaci pokoje. psala jsem již dva emaily a z hotelu mi zatím nepřišlo žádné potvrzení.
Dobrý den,
každý den dostáváme mnoho dotazů z mnoha portálů.
Snažíme se poslat odpovědi do 48 hodin.
Pokud jste čekali déle, omlouváme se.
Dobrý den. Chceme jet s manželem a třemi dětmi což jsem koukala kapacitně nelze. Takže by jsme koupili zřejmě 2 vouchery. Ale jakým způsobem řešit 2 dospělé a tři děti. Díky.
Dobrý den ještě jednou. Potřebovala bych znát odpověď dříve než nabídka skončí. Dekuji
Dobrý den, Veroniko :) V tomto případě je potřeba kontaktovat přímo hotel, protože tato nabídka pro 2 osoby je za cenu pro dospělé. Vše bude probíhat v cizím jazyce, pokud bychom Vám mohli pomoci, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 :) Pěkný den
Součástí voucheru je pobyt v jakém pokoji (typ)?
Dobrý den Marcelo,
při nákupu voucheru si sami zvolíte, v kolika lidech na dovolenou pojedete.
Vyrazit můžete v páru nebo až ve čtyřech lidech. Podle toho také vyberte
typ pokoje – Junior má jednu a Junior Comfort dvě přistýlky.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, jak je to, prosím, s parkovným? Na voucheru máme uvedeno Parkování zdarma, o kousek vedle pod „Příplatky“ Parkování: 20 PLN/den.
Dobrý den,
V současné době je parkování placeno 20 PLN za den.
Dobrý den, jak je to prosím Vás s minibarem na pokoji. Co si z něj vezmeme, je v ceně voucheru nebo při odjezdu doplatíme? Děkuji.
Dobrý den Pavlíno,
minibar není v ceně voucheru, za vše, co byste si z minibaru vzali,
platíte poplatek v hotelu.
Hezký den, Gabča. :)
Je možny termin od soboty nebo nedele 16.2.2020 s pobytem na týden?
Dobrý den, Jano :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu („Zimní pobyt“), poté na kolonku Vybrat termín, zvolit počet osob a dětí s jejich věkem a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
dobry den-nedočetla se nikde zda muže i pejsek ,na pokoj ,sme dva -a pes,děkuji
Dobrý den, Krystino,
v tomto resortu je povolen pobyt psů za poplatek 30 PLN/noc, který se platí
přímo na místě. Poradím Vám, že pokud si budete tuto skutečnost chtít
ověřit sama, stačí u každé nabídky rozkliknout záložku
„O hotelu“, kde se dočtete informace o vybavení a službách hotelu, kam
spadá i informace ohledně domácích zvířat.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, dívala jsem se na internetové stránky hotelu a nikde
nenabízejí masáže či koupele. Je to tedy tak, že toto k dispozici
v hotelu není?
Děkuji a přeji pěkný den
Lucie
Dobrý den, Lucie,
tento resort nabízí masáže, je však nutné je rezervovat až přímo na
místě.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den. Jak je to prosím s vegetariánskou stravou? Děkuji
Dobrý den, Michaelo,
stravu si vybíráte sami z bufetových stolů, a tudíž je možné vybrat si
pouze vegetariánská jídla.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat. Je možné přijet třeba 22,11, a odjet 24,11???
Bohužel není možné vyplnit takový termín. Já kvůli pracovní
vytíženosti delší volno mít nemohu.
Dobrý den, Milane,
resort je v tomto datu již bohužel vyprodán.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda u hotelu probíhají ještě nějaké stavební práce nebo je už dokončen. Jsou k dispozici reálné fotky? Děkuji za info
Dobrý den, Lucie :) Hotel je dokončen. Na více fotografií se můžete podívat přímo na stránkách hotelu zde: https://platinum-mountain.pl/galeria/ . Krásný den, Míša :)
Dobry den, mohu se zeptat v jakem časovem rozmezi jsou na hotelu možne snidaně, popř. i večeře?
Dobry den. Snidaně 8–11 a večeře 16–19. S pozdravem
Dobrý den, ráda bych se zeptala,jestli by bylo možné zakoupit pobyt na fakturu? Jestli mi dáte kontakt na někoho konkrétního, s kým bych mohla dořešit detaily, nechala bych si pobyt zaplatit z fondu u zaměstnavatele. Děkuji
Dobrý den, Markéto :) Tyto informace by Vám měli sdělit přímo na recepci, zda je možnost čerpat FKSP, případně Vám sdělí kontakt na pověřenou osobu :) Kontakt na recepci: +48 75 629 99 00 :) Pěkný den
Dobrý den,
nějak se mi to celé nezdá, bohužel v pondělí už nešel koupit jiný
termín než před Vánoci, ale po zavolání do hotelu mají v listopadu
spoustu místa. Proč tedy nešlo domluvit více voucherů?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Aleš
Dobrý den Aleš, počet kupónů byl bohužel omezený a nemáme více k dispozici. Zveme vás k rezervaci v jiném čase, pozdravy
Dobrý den,
byly by k dispozici nějaká fota zázemí pro děti? (dětský koutek
apod. )
Dobrý den Zdeňka, Samozřejmě budou k dispozici zařízení pro děti, ale bohužel zatím nemáme k dispozici žádné obrázky.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máme volný pokoj pro 2 osoby se psem v termínu 29.11.2019–1.12.2019. Děkuji
Dobrý den, Deniso :) Vouchery z této nabídky jsou platné až od 2.1.2020, není možné je tedy využít na pobyt ještě letos. Můžete se na hotel obrátit individuálně e‑mailem na rezerwacja@platinum-mountain.pl nebo na tel. +48 756 299 900. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chceme jet s dětmi. Je hotel prosím propojen skibusem s lyžařským areálem? Předem děkuji za odpověď.
Dobré ráno, samozřejmě bude lyžařům k dispozici skibus.
Dobrý den,
proč mi, prosím, aplikace hlasi 46 volných voucherů a přitom jde koupit
pouze jeden volný termín?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie :) Jsou vypsané nové volné termíny na jaro 2020, proto je k dispozici tolik voucherů. Zkuste se podívat přes webový prohlížeč, určitě vše uvidíte v pořádku :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, je možné si rezervovat termín během ledna nebo února pro dvě osoby. Přes tuto nabídku se mi to nepodařilo, pouze na prosinec. Děkuji za info
Dobrý den, Ivano :) Je mi líto, ale prosincový termín je jediný volný. Můžete kontaktovat přímo hotel se žádostí na individuální nabídku :) Kontaktovat hotel můžete na tel. +48 75 629 99 00 či na e-mailu rezerwacja@platinum-mountain.pl :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, nelze nic vybrat, žádný termín, nic?!
Dobrý den, Michaelo :) Jediný termín, který můžete vybrat je 18.-20.12.2019, jiné termíny zvolit nelze, bohužel jsou již úplně plné kapacity. Pěkný den, Týna
No, v termínech se zobrazuje již jenom prosinec a max 3 dny… tak když mám zakoupený poukaz na 5 dní????
Dobry den Petra,
Můľeme si rezervovat přímo v naąem hotelu. Zaąlete prosím datum a
číslo voucheru na e-mailovou adresu „rezerwacja@platinum-mountain.pl“.
S pozdravem
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, zda jsou ještě nějaké volné termíny na leden nebo
únor 2020?
Dobry den Klara,
Jaké datum tě zajímá? Stále máme k dispozici pokoje. S pozdravem
Dobrý den, nejde mi vybrat termín, jak je to možné?:)
Dobry den,
jaké datum tě zajímá?
To mi pravé vůbec nejde dekuji a prosím o uděláni rezervace zda můžete?
Prosím info potřebuji to řešit přes vás dekuji
Dobrý den, Majdo :) Je mi líto, ale objednávku na konkrétní termín za Vás udělat nemohu. V tomto případě Vás požádám kontaktovat přímo hotel na e-mailu rezerwacja@platinum-mountain.pl, kde Vám jistě sdělí dostupnost pokojů :) Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zdali by bylo volno v termínu 2.1.-5.1. pro dvě
osoby. Pokud ano, kam mám zaslat číslo voucheru?
Děkuji za odpověď.
Katka
Dobry den Katka,
Pro toto datum máme volné pokoje. Cislo voucher lze zaslat na e-mailovou
adresu „rezerwacja@platinum-mountain.pl“ s datem pobytu v hotelu :)
S pozdravem
Dobrý den,
rádi bychom si bookli termín 31.1.-3.2. pro dvě osoby. Je termín stále
k dispozici? Pokud ano, kam mám zaslat číslo voucheru, když na emaily nikdo
nereaguje?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Katka
Dobrý den,
Omlouváme se, ľe jste od nás nedostali odpověď.
Datum je k dispozici. Za účelem rezervace si prosím číslo voucheru.
S pozdravem
Dobrý den,
na e-mail mi nikdo neodpovídá. Rádi bychom na pobyt v délce 5 dní,
4 noci, pro 2dospělé a 1dítě ve věku 1rok.
Mohla bych si s Vámi domluvit termín? Máme zájem o pobyt v lednu, ci
únoru. Jak máte prosím volno?
Dobrý den, Petro :) Dostupné kapacity se dozvíte přímo u nás na Slevomatu. :) Stačí přímo v nabídce zvolit počet dospělých a dětí s uvedením jejich věku, kliknout na „Pokračovat“ a před Vámi se objeví kalendář s aktuálně volnými termíny. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Mužů prosím rezervaci přes vás udělat na ten termín co jsem psala?
Dobrý den, Magdo :) Poradím Vám, že všechny dostupné termíny najdete přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři, uvidíte zde všechny volné kapacity hotelu :) Pěkný den, Týna :)
Da se prosím někde dovolat?
Dobrý den, Magdo :) Určitě, telefonní kontakt na hotel je +48 75 629 99 00 :) Pěkný den, Týna :)
Platnost voucheru je do 6.2. A já chci pobyt až od 17.2.proto se ptám jaká by byla cena když voucher nebudu moc využít?
Pak si udělejte rezervace na platinum-mountain.pl,
nebo si kupte, protože zde budou nové vouchery s delší dobou platnosti.
Ale voucher už by asik v té ceně neplatil ?? Cena by byla jaká?dekuji magda
Je mi líto, ale nevím, co tím myslíš!
Dobrý den, je možno zamluvit termín 15.-17.1.2020 pokoj pro 2 osoby? Mám zakoupen voucher.
Samozřejmě si vyžádám číslo poukázky Slevomat, příjmení a jméno, telefon a poštu
Dobrý den, je možno přijet v termínu od 17.-20.10. ?
dobré ráno, hotel se otevírá od 01/11/19
Dobrý den,
je možno zamluvit termín 10.1.2020–12.01.2020 nebo
17.01.2020–19.01.2020.Mám zakoupen voucher pro 2osoby
děkuji
Dobrý den, jtermín 17.01.2020–19.01.2020 je stále k dispozici, rezervujte si prosím,
Dobrý den mám dotaz prosím nějaký volný termín v únoru 17.2?-21.2?2xdospeli 1xdite 9let.Dekuji
ano 17.02–21.02.2020 stále máme místo
Dobrý den mate v lednu nebo v únoru volný 2 termíny po sobě tzv. 4 noci a dni v kuse ? Dekuji
Dobrý den. Samozřejmě, že ano. O jaké datum máte zájem? Uveďte číslo voucheru od slevomat.
Dobrý den, nikdo mi neodpovídá na email již jsem psala dva emaily a
stále nic už to je přes týden.
Chtěla bych rezervovat víkend pro 2 os. v lednu 2020 :
10–12.1.
17–19.1.
24–26.1.
Děkuji.
Dobrý den, 17.01–19.01.2020 je možné. Zadejte číslo voucheru od slevomat.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat na termín od 6.1.20 do konce platnosti voucheru kdykoli
na 4–5 noci. děkuji
Dobrý den, chtěl bych číslo kupónu od slevomat a informace o přesných termínech, které vás zajímají.
Dobrý den, chtěla bych zarezervovat dva pokoje pro 5 lidí v termínu od 3.1.-5.1.2020 ale nejde mi to. Máte prosím volno? Předem děkuji za odpověď
dobry den, stále máme k dispozici pokoje. Zašlete mi prosím čísla voucheru od slevomat.
Je prosím volný termín 26.12 – 28.12.2019? 4 osoby tedy 2 pokoje. Děkuji za odpověď.
dobrý den tato nabídka nefunguje od slevomatu
tak v angličtině asi neodpovídají… Chteli bychom se zeptat na možnost 2 propojených dvoulůžkových pokojů..
máme pokoje pro 4 osoby, ale pouze prémiové pokoje jsou odděleny dveřmi
paní se ptala na teplotu vody a nebya jí otazka zodpovězena.prosím kolik stupnů ma voda v bazenu?
32 ° C
Dobrý den, můžu psát na hotel v angličtině?
samozřejmě
Dobrý den, je možné si pobyt (samozřejmě s vlastní úhradou) prodloužit? Děkuji :)
samozřejmě, kdy máte naplánovaný pobyt? číslo voucheru prosím
Dobrý den,chci si objednat termín a nejde to🤔🤔chtela bych 1.týden v únoru děkuji Křečkova. 2deti a 2 dospělé deti 7 a 13 let.
Dobrý den, paní Křečková :) Je mi líto, ale tento termín je již obsazen, proto Vám nedovolí ho rezervační kalendář vybrat. Veškeré dostupné termíny uvidíte v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli ještě máte na tento voucher volné termíny o víkendu. Díky
kdy chceš přijít? číslo voucheru prosím
Dobry den, radi by jsme prijeli 2 dospeli, dvoulete dite a pes. Potrebujeme vsak apartmam o dvou pokojich. Syn je nauceny spat sam, v klidu. Ma hotel takovyto pokoj? Za jaky poplatek a jak si mam pripadne pobyt s takovymto pozadavkem objednat kdyz kapacitne spadame do jednoho pokoje? Dekuji, Karin
Dobry den Karin, Junior Comfort pokoje se skládají ze 2 pokojů, dítě může spát na samostatné posteli
Dobrý den,
proč hotel zrušil víkendové pobyty? Ještě předevčírem byly v nabídce
a najednou jsou všechny víkendy pryč, i na další měsíce. Budou víkendy
ještě v nabídce?
Děkuji.
Dobrý den, Terezo :) Jedná se o online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Samozřejmě se můžete pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
Chtěly bychom v termínu 15–17.11 pobyt pro 4 osoby (2 pokoje) bude to možné ?
Dobrý den, Hano :) Je mi líto, ale tento termín již není volný. Poradím Vám, že dostupnost kapacit hotelu vždy naleznete přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři :) Zkuste se podívat, zda byste nenašli i nějaký jiný vhodný termín :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, prosím je volný termín v listopadu,víkend
15.11–17.11.2019 pro 4–6 osob,3x –2 lůžkový pokoj.
Děkuji.
Cena na 2 osoby-4199 Kč
Krásný den, Markéto :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
prosím od kdy budou termíny na březen 2020? Lze zaslat aktuální fotografie
hotelu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Veškeré fotografie najdete na stránkách hotelu platinum-mountain.pl :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den ,
co si mám představit pod názvem junior pokoj.
(popřípadě foto pokud to je možné)
Děkuji.
Přeji krásný den
Krásný den, Markéto :) Fotky pokojů naleznete přímo u nabídky i s popisem :) Pokud ale máte zájem o větší množství fotografií, naleznete je na stránkách hotelu : platinum-mountain.pl , kde máte jednotlivé pokoje popsané :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
jsou na pokoji k dispozici ručníky, osušky nebo župany?
Jak je to s wellness a saunami? Dostaneme při vstupu prostěradlo nebo je tam
vstup v plavkách?
Krásný den, Pavle :) Osušky i župany Vám budou k dispozici v pokojovém vybavení :) I ve wellnes by Vám mělo být vše k dispozici. Pěkný den :)
Dobrý den, je možný pobyt se 3 dětmi (14, 8 let a šest měsíců)?
Krásný den, Blaženo :) Pokoje jsou koncipované maximálně pro 4 osoby. Děti do 3,9 ale nemají nárok na lůžko a mají pobyt zdarma. Proto je nejlepší s dotazem na tuto možnost kontaktovat přímo hotel :) Můžete jej kontaktovat na tel. +48 75 629 99 00 nebo na e-mailu rezerwacja@platinum-mountain.pl. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, v případě, že zakoupím voucher s termínem, lze v případě potřeby termín přebukovat? Děkuji za info.
Krásný den, Hano :) Ve storno podmínkách u nabídky je uvedeno, že: Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354. Pěkný den, Týna :)
Je k dispozícii detská herňa/detský klub, hlídani detí (aký poplatek?) Sú tam nejaké vodné atrakcie pre detí – skluzavky atď?
Krásný den, Kataríno :) U nabídky je uvedeno, že: V hotelu je dětský bazén, hřiště, herna pro menší děti a multimediální herna :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý deň, prosím o informáciu aká je teplota vody v bazénoch? Ďakujem
32 ° C
Hezký den, je možné vzít sebou i menšího pejska? Děkuji.
Krásný den, Alice :) Ano, domácí mazlíčky je možné vzít za příplatek 30 PLN/noc :) Určitě je potřeba o tom informovat před pobytem. Přeji hezký den, Týna :)
Dobrý den,
opravdu neplánujete vouchery i pro měsíc říjen?
Děkuji.
Krásný den, Terezo :) Je mi líto, ale skutečně pobyt lze využít nejdříve až od 1.11.2019. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den. Jsou k dispozici i pokoje s vanou?
Dobrý den,
bohužel ne.
Dobrý den,Neli bychom zájem pouze na víkend pro dva,šlo by to? A ta jakou cenu,děkuji Kacmarova Iveta
Obré ráno, prosím uveďte datum.
Dobrý den,
nebylo by možné, navštívit hotel ještě poslední týden v říjnu ?
Děkuji za odpověď.
Hotel se otevírá v listopadu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, na voucheru máme psáno parkování zdarma a v druhém sloupci je kolonka s příplatky a tam je parkování za poplatek. co prosím tedy platí, děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivano :) bohužel platí ta možnost, že parkování je za příplatek 20 Zlotých/den. Moc se za chybu omlouváme. Pěkný den Lukáš :)