Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, jsou na pokoji k dispozici rucniky? Dekuji za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, ano, k dispozici na pokoji máte také ručníky.
Pěkný den
Lidie
Dobrý den
Mám 3 letní a 6 letní dceru, kolik musím platit za dítě?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lidie,
nabízíme pouze variantu s jedním dítětem, tudíž Vám nedokážu říct,
zda je možné ubytovat se s dvěma dětmi. Se 2 plně platícími osobami má
dítě do 6,9 let pobyt zdarma (s rodiči na lůžku).
Prosím Vás, abyste kontaktovala s tímto dotazem přímo hotel na e-mailu jessenius@eahotels.cz
nebo na tel. 353 436 111.
Pěkný den, Gabča. :)
N.L.
Dobrý den,
Jaké jsou, prosím, časy check-in a check-out?
Díky.
Slevomat.cz
Dobrý den :) Check in je od 14 hodin a check out je do 10 hodin :) Přeji
pěkný den, Týna :)
Štenclovi Rokytnik
Prosím kde je u vás možno parkovat. Štenclovi
Slevomat.cz
Dobrý den, Štenclovi :) Parkovací místa je z důvodu omezené kapacity
(2 místa) nutné objednat předem (400 Kč/noc). Parkování je dále možné
v parkovacím domě Libušina za 350 Kč/noc (lanovkou spojení na Divadelní
náměstí, kousek u hotelu). Krásný den, Míša :)
Eva Havlíčková
Dobrý den, je možné voucher zaplatit na fakturu ze zaměstnaneckého
účtu FKSP? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, ohledně možnosti vystavená pro forma faktury je třeba
kontaktovat přímo hotel na tel. 353 436 111 nebo na e‑mailu jessenius@eahotels.cz.
Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jsou na pokoji k dispozici rucniky? Dekuji za odpoved
Dobrý den, Evo, ano, k dispozici na pokoji máte také ručníky. Pěkný den