Otevřené vouchery: Rezervace termínu provádějte v dostatečném předstihu na e‑mailu recepce@kostelany.cz nebo na telefonu +420 573 367 272. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Děti je potřeba hlásit při rezervaci – věk i jejich počet.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Důležité: Preferovaný čas pobytu ve wellness uveďte při rezervaci telefonicky či e‑mailem. V případě online rezervace konkrétního termínu uveďte preferovaný čas do poznámky při koupi voucheru.
Dítě do 2,99 let má pobyt s rodiči na lůžku a bez nároku na služby zdarma
Možnost zapůjčení až 3 dětských postýlek.
Upozornění: Přistýlky jsou možné pouze v apartmánech.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.