Děkujeme Vám velice za pobyt v našem hotelu i za Vaše hodnocení. Spokojenost našich hostů je největší odměnou za naší práci. Srdečně Vás zdravím, Jakub (Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA)
Děkujeme Vám velice za pobyt v našem hotelu i za Vaše hodnocení. Spokojenost našich hostů je největší odměnou za naší práci. Prosíme za pochopení s parkovací situací, která je zde - v samém srdci lázeňské zóny na promenádě, kde se náš hotel nachází - poněkud komplikovanější. Srdečně Vás zdravím, Jakub (Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA)
Dobrý den, děkujeme Vám velice za Váš pobyt v našem hotelu a zejména za připomínku k večeřím. Od 15.10. již spouštíme večeře přímo v naší hotelové restauraci tak, aby naši klienti nemuseli již nikam docházet a abychom mohli sami ručit za jejich kvalitu. Věříme, že toto přinese našim hostům ještě větší zpříjemnění pobytu. Jakub (Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA)
Krásné ubytování, čisto, výborné místo ! Útulná jídelna na snídaně.
Škoda, že se na večeře chodilo do hotelu Jesenius, Je jen pár kroků od hotelu, ale úroveň jídelny vše pokazila. Malý prostor a dost hostů.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, děkujeme Vám velice za Váš pobyt v našem hotelu a zejména za připomínku k večeřím. Od 15.10. již spouštíme večeře přímo v naší hotelové restauraci tak, aby naši klienti nemuseli již nikam docházet a abychom mohli sami ručit za jejich kvalitu. Věříme, že toto přinese našim hostům ještě větší zpříjemnění pobytu. Jakub (Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA)