Naducané burgery s hranolky a tatarkou pro jednoho nebo pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Děkuji za reakci, ale já píši „to samé“, tzn nákup přes
Slevomat.
Ceníková cena OK, ale cena přes Slevomat za toto stejné bývala a není to
dávno, také 109 Kč a najednou prd ho za 139, příště to bude už 149
?
Nojo z hlediska výhodnosti už dávno Slevomat není co býval, ale to asi
slyšet nechcete, míříce k luxusním produktům a zážitkům, že? :(
Já bych na entry level cílovku a ceny (které daly Slevomatu vzniknout!)
nezapomínal.. Hezký den a nedělejte ze mě hlupáka.
Dobrý den, musím se zastat Slevomatu. Opravdu ceny neurčuje. To si
určují poskytovatelé sami. V tomto případě je to naše restaurace.
Z důvodu rostoucích nákladů, ceny zvyšujeme i v našem jídelním
lístku, proto je zcedáme i na slevomatu.
Restaurace Na Verandě
To samé stávalo ke stovce, pak asi o dvacku víc a teď o další? :( Tak
to tedy ne, alespoň pro mě ne (zdražení od oka o 40% za rok)..
Slevomat zkouší, co to vydrží a kam to až lze našponovat a to se netýká
jen této jinak zdařilé akce. Jednou se Vám to vrátí..
Burgr, prostředí a obsluha Verandy jinak palec nahoru.
Dobrý den, Eduarde :) Slevomat si ceny určitě nezvyšuje a nevymýšlí :) Burger stojí v restauraci 169,– a při zakoupení voucheru 139,– :) Původní cenu můžete nalézt na stránkách restaurace. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hamburgery Na verandě určitě stojí i za jejich „normální“ ceníkovou cenu. Také jsem se díval, že cena na Slevomatu čas od času povyskočí o desetikorunu, ale ono se není čemu divit. Představa, že mi do lokálu naběhne parta lidí s vouchery, nedají si pomalu ani pití a v podstatě bez placení na místě (a bez spropitného) odcházejí, to musí být hodně nepříjemné. Jak už tu padlo, jídlo, prostředí i obsluha jsou na úrovni, kde jinde to stejné dostanete za 139 korun? :)
Za mě je to pořád super poměr „cena – výkon“. Dokud neklesne kvalita, budu Na verandu chodit třeba i za plnou cenu.
Každopádně je pravda, že ještě jedno nebo dvě zdražení a tato „akce“ tak nějak ztratí smysl.
Dobrý den, Davide :) Děkujeme za Váš názor a jsme rádi, že jste s restaurací spokojen! :) Pěkný den