Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinkový pobyt v Beskydech s polopenzí, neomezeným wellness i půjčením elektrokol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na čísle +420 725 590 009 (volat je možné od 10.00 hodin). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dětská postýlka za 80 Kč/den (nutno domluvit předem)
- Pobyty na 2 noci:
- Děti do 2,9 let bez nároku na vlastní lůžko a služby zdarma
- Děti od 3 do 8,9 let 1 400 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elektrokol)
- Děti od 9 do 14,9 let 1 700 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elekkrokol)
- Děti od 15 do 17,9 let 1 900 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elektrokol)
- Domácí mazlíčci: pouze v pokoji za 300 Kč/den + vratná kauce 1000 Kč (pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze v hotelovém pokoji (pobyt s domácím mazlíčkem v apartmánu NENÍ možný))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 parkovací místo / voucher)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych pobyt přes FKSP přes slevomat pro 2 osoby do 4000 kč..Jak mám postupovat a máte ještě volné pokoje? Méme malého pejska 2.80 kg , byl by problém?
Dobrý den, za pejska se hradí poplatek 150,– kč/noc jak je uvedeno
v doplatcích. Zakupte voucher a objednejte si termín pobytu. Na email recepce
nám pošlete potřebné fakturační údaje včetně IČ a DIČ, cenu, termín
pobytu a my vám vystavíme fakturu, kde bude poznamenáno že platba byla
firmě Slevomat.
Pěkný den.Recepční
Dobry den,
bylo by možné voucher využít i v terminu 10.11.-12.11.?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme ještě volné pokoje. Klidně voucher zakupte a
termín zarezervujte.
Pěkný den, recepční
Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat, zda budete mít nějaké volné dostupné
termíny v listopadu v týdnu od 18.-22.11.
V nabídce zatím nejsou zpřístupněny.
Moc děkuji a hezký den :)
Knappová Dominika
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem, ale od 17.-21.11.2019 je hotel uzavřen.Děkujeme za pochopení.Recepční
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli máte ještě nějaké volné pokoje v říjnu?Na 2 noci a 3dny.Děkuji
Dobrý den,
ano, máme ještě volné pokoje. Doporučuji telefonickou komunikaci.Tel.
725 590 009.Děkuji za pochopení. Recepční
Dobrý den, ráda by jsem zakoupila pobyt u vás přes FKSP jak musím postupovat?
Již odpovězeno emailem. Recepční
Dobrý den, měli bychom zájem o váš pobyt, budete mít prosím termíny Pátek-Neděle? Moc bychom to ocenili, děkuji.
Dobrý den,
víkendové termíny již máme všechny vyprodány. Zůstal už pouze
11.10–13.10.2019 poslední volný pokoj. Děkuji za
pochopení.Malcová,recepční
Dobry den, mohu se zeptat, zda budete pobytove balicky nabizet I na dalsi terminy? Mela bych velky zajem o pobyt v lednu 2020 a na webovych strankach hotelu bohuzel wellness balicky nenabizite. Dekuji
Dobrý den,
míváme často pobyty na Slevomatu, ale těžko říct v tuto chvíli zda
budou zrovna v lednu.
Na našich stránkách budeme také mít v nejbližších dnech již přidány
nové balíčky platné od 1.11.2019. Pěkný den. Recepční
Dobrý den,
za služby tj. myslím vstup do bazenu a welness se musí u dítěte do
2,9 let extra platit? Není toto zahrnuto v baličku?
Děkuji.
Vrablík
Dobrý den, za dítě do 3 let neplatíte přes portál Slevomat nic. Nemá nárok na postel, ani stravu. Můžete si požádat o zapůjčení postýlky 1 noc/80,– kč. Ano, pokud jdete s dítětem na wellness, musí mít koupací plenu a zaplatíte na Recepci 50,– kč. Recepční
Dobrý den,
měla bych zájem o 4denní pobyt v termínu od 22.-25.9
pro 2dospělé a 1dítě(11let) a chci se zeptat zda jste schopni vystavit
fakturu pro mého zaměstnavatele a pokud ano jak mám postupovat při koupi
pobytu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. Ve Vámi požadovaném termínu máme ještě volný
pokoj. Na základě objednávky od Vašeho zaměstnavatele Vám naše paní
účetní vystaví fakturu. V objednávce musí být uvedeno Vaše jméno,
příjmení, termín pobytu, přesná částka, IČO, DIČ, firma.Pobyt si
zakupte přes portál Slevomat. Poté nám pošlete na recepce@hotelvalaska
.cz Objednávku, nebo nás telefonicky kontaktujte na tel. čísle
725 590 009. Přeji hezký, pohodový den. Macková, recepční
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den – nerozumím jak je to s přístupem do bazenu a sauny – jde mi o to do kolika večer funguje – abychom mohli např. po večeři . BTW od kolika do kolika jsou večeře
Wellness
Neomezený vstup do wellness pro 2 (bazén s protiproudem, sauna, parní sauna, whirlpool v čase 10:00–20:00)
1× wellness taška pro 2 osoby (župan, osuška na celý pobyt)
Bazén neomezeně
Sauna neomezeně
Vířivka neomezeně
Dobrý den. Do bazénu můžete v době provozních hodin kdykoliv. Večeře se podávají od 18.00–20.00 hodin.