Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 12 333 41 41 nebo na e‑mailu krakow@qhotels.pl (polském nebo anglickém jazyce) – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu před preferovaným termínem pobytu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,jak je to s dostupností do centra? A jak je to daleko?
Slevomat.cz
Dobrý den, Davide :) V blízkosti hotelu se nachází autobusová zastávka
Rondo Ofiar Katynia, díky které se pohodlně dostanete za přibližně
30 minut. Krásný den, Míša :)
Romča
Dobrý den. Je možná strava i pro nemocné Celiakií ( bezlepková dieta)
a také s alergii na laktózu?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Romčo :) Možné je to určitě je. :) Je ale nutné předem
kontaktovat hotel a domluvit se přímo s ním na tel. +48 12 333 41 41 nebo
na e‑mailu krakow@qhotels.pl.
Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud budete potřebovat pomoc, obraťte
se na náš email pomoc@slevomat.cz . Krásný
den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,jak je to s dostupností do centra? A jak je to daleko?
Dobrý den, Davide :) V blízkosti hotelu se nachází autobusová zastávka Rondo Ofiar Katynia, díky které se pohodlně dostanete za přibližně 30 minut. Krásný den, Míša :)