Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek na Slovensku: snídaně nebo polopenze a volný vstup do wellness i bazénů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci je nutné udělat ještě před zakoupením voucheru e‑mailem na: rezervacia@vadas.sk
Co nejdříve po rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru.- Upozornění: V termínu 22. 9. – 26. 9. 2019 bude wellness centrum mimo provoz.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Hlídané parkoviště: 10 € / noc / auto
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych si u vás rezervovat pobyt od 15.2.-17.2. pro dvě osoby,avsak
nabízí mi to pouze třílůžkovou variantu…Je v tomto termínu možnost
ubytování i v dvoulůžkových pokojích?
Dobrý deň prajem! V uvedenom termíne ponúkame len trojlôžkové izby. Ich popis nájdete tu: https://www.vadasthermal.sk/room/trojlozkove-izby/
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možná varianta 2 dospělí + 3 děti ( 6, 8 a 10 let). U nejmladšího by nám nevadila ani možnost bez samostatného lůžka. A jak by potom vypadala cena a jak postupovat v případě objednání. Šlo by o termín od 17.2.-19.2.2020. Děkuji
Dobrý deň prajem! Nakúpte si balík pre 4 osoby a 6 ročného si môžete zadať pri objednávke na recepcii: hotel@vadas.sk.
Může k vám malý pejsek čivava?Děkuji.
Dobrý den :) Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen :) Pěkný den
Dobrý den, jak to je s ručníky a župany v areálů u bazénů ? Jsou zadarmo nebo za poplatek případně jaký?
Dobrý deň prajem! Vo wellness centre poskytujeme plachty zadarmo, k balíku je župan na izbe takisto zadarmo.
Dobrý den, máte volný termín od 26.10 do 30.10 pro 2+1(12). Děkuji
Dobrý deň prajem! Ak by bol odchod 30.10., t.j. posledná noc 29.10, tak ešte máme voľnú izbu. Prosím kontaktujte recepciu hotela: +421367560101 alebo hotel@vadas.sk. Ďakujeme!
Dobrý den,
chtěl jsem si objednat týdenní pobyt s polopenzí na slevomatu, ale hlásí
mi to malou kapacitu. Pokud to samé udělám na mobilu, zobrazuje se mi
normálně možnost objednání. Máte volný termín pro 2 s polopenzí
s wellness v termínu 16.-25.11.2019?
Děkuji
Dobrý den, Miro,
pobyt je možné objednat jen v datu 16.-22.11.2019 na 7 dní/6 nocí.
V sobotu 23.11. je již plně vyprodáno.
Pěkný den, Gabča. :)
dobrý den
má některý pokoj 4 postele, ne rozkládací děkuji
bejblová
Dobrý deň prajem! V žiadnej izbe nemáme štyri pevné= postele zvlášť.
Dobrý den, da se dokoupit obed? Event. za jakou cenu – dospělý, dítě
4roky?
Děkuji za odpověď
Dobrý deň prajem! Obedy od 23. septembra ponúkame formou menu – pre dospelých za 5,50 € a 4,50 € pre deti.
Uvedený popis jsem dohledal, přesto – apartmán s dvěma samostatnými pokoji má tedy v každém pokoji dvě plnohodnotné postele?
V spálňovej časti nájdete dve postele: manželskú posteľ, v obývacej časti sa nachádza rozkladacia pohovka s rozmerom 160 × 200 cm.
Dobrý den, pro ubytování 3 dospělých a jednoho dítěte potřebujeme 2 oddělené pokoje. Apartmán s příplatkem je pouze větší pokoj, nebo má přistýlky oddělené? Na stránkách hotelu je několik druhý apartmánů. Děkuji.
Dobrý deň prajem! Wellness hotel Thermal*** ponúka dva typy apartmánov:
apartmán s dvoma oddelenými izbami alebo s jednou veľkou izbou, ktorá sa
skladá z obývacej a spálňovej časti.
V spálňovej časti nájdete dve postele: manželskú posteľ – alebo
oddelené postele, podľa požiadavky hosťa. V obývacej časti sa nachádza
rozkladacia pohovka s rozmerom 160 × 200 cm.
Pri objednávke treba uviesť o ktorý typ máte záujem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Dítě 5.let platí se za něj? Může být u dvoulůžkového pokoje přistýlka? Děkuji
Dobrý deň prajem! V dvojlôžkovej izbe nie je možnosť na prísteľku. Deti platia od 3 rokov.