Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Podzimní Krkonoše: polopenze a neomezený relax ve wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte volnou kapacitu ve vybraném termínu. Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@spindl-hotelpraha.cz nebo na tel. +420 499 523 516 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Hodnotu voucherů je možné sčítat, a pobyt si tak prodloužit.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- 1 dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a se snídaní: zdarma
- Další děti do 14,9 let na přistýlce s polopenzí a wellness: 650 Kč/noc
- Další osoby od 15 let na přistýlce s polopenzí a wellness: 1 100 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volno 25.-27.10.? Dvoulužkový pokoj. Děkuji
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu je již hotel zcela obsazen.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
S pozdravem Broňa.
Dobrý den,
proč je hotel na Slevomatu, když je zde cena od 4790,–, sleva 60 Kč oproti
ceně na stránkách hotelu (4350,– + 500,– příplatek za víkend!!!??
+wellkome drink = 4850,–); sleva je tedy prakticky nulová?
Dobrý den, Zdeno :) je mi líto, že Vám akce nepřipadá dostatečně atraktivní, nicméně podle mě se každá koruna počítá a lepší nějaká sleva, než vůbec žádná, co myslíte? :) Navíc u nás můžete využít garanci spokojenosti a naši zákaznickou péči :) Pěkný den, Týna :)
Dobry den zde platit benefitem plus?
Dobrý den, Lucko :) Ano, všechny nabídky z kategorie Cestování lze zaplatit pomocí benefitů. Benefity si k nám můžete snadno převést na stránce https://www.slevomat.cz/benefity. Stačí zvolit svou benefitní bránu, vyplnit počet bodů, e-mail a kategorii, na kterou si přejete kredity uplatnit. Doporučuji projít si nabídky, které do dané kategorie spadají, ať máte jistotu, že tam najdete i váš vyvolený zážitek :-). Jakmile převod dokončíte, kredity naleznete ve svém profilu na Slevomatu. Uplatníte je snadno na stránce s výběrem způsobu platby zaškrtnutím políčka “Uplatnit XY kreditů”. Pěkný den, Týna:)
Dobrý den, máte volno 18.-20.10. dvoulužkový pokoj? Děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný poslední pokoj.
Prosím o případnou rezervaci na email.
Děkuji a přeji krásný den.
Schiefertová Lucie
Dobry den prosim Vas chci se zeptat je volny termin prosim 27.9–29.9.2019?dekuji
Krásný den, Lukáši :) Dostupnost volných termínů si můžete ověřit v nabídce u Vámi zvolené varianty v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, mám dotaz. Jsou volné termíny 18,19,20 října pro 4 osoby ve 2 pokojích? děkuji Lenka
Dobrý den, Lenko :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, je možné v rámci polopenze připravit bezlepkovou stravu? Děkuji, Tůmová
Dobrý den,
v rámci polopenze je vždy jedno jídlo v podobě salátu, nebo si můžete
dát jídlo z polopenze bez přílohy.
S pozdravem Broňa Ilenčíková.
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat ,jaký je rozdíl mezi klasickým dvoulůžkovým pokojem a pokojem Superior a dokolika hodin v pátek se musíme dopravit do hotelu. Děkuji
Dobrý den,
pokoj superior je pokoj nově zrekonstruovaný, trochu větší než pokoj
klasický dvoulůžkový.
Check-in je od 14 do 20 hodin.
S pozdravem Broňa Ilenčíková.
Dobrý večer.
Chtěla jsem se zeptat zda by byl volný pokoj pro 2 , od 17.-19.9.?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino, v současné době je termín volný. Můžete si to ověřit také sama, pokud rozkliknete danou nabídku, vyberete počet osob a následně se před Vámi objeví kalendář s dostupností termínů, které si můžete následně rovnou zakoupit :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je ještě volný nějaký pokoj v termínu 27.-30.10? Děkuji
Dobrý den, Markéto :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den, Gabča