Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte ihned po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@vyhlidkahotel.cz nebo na tel. 420 725 456 464, zároveň nahlaste kód voucheru.
Whirlpool a masáže se objednávají až na místě v hotelu dle aktuálních kapacit.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Maximální počet přistýlek na pokoji: 1
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Postýlka k dispozici zdarma do 1,9 let (po předchozí domluvě)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, Libuše,
1. – 3. 10. již bohužel bylo, tedy tento termín už volný není.
Hezký den, Gabča. :)
Lucie
Dobry den, v podminkach je uvedeno, ze voucher nelze uplatnit ve statni
svatek, nicmene v online systemu me to na termin 26.-28.10. pusti. Lze jej
tedy rezervovat? Dekuji za info.
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, Lucie, 26.10 už máme plno, ale od 27.10 můžete rezervovat.
S přáním příjemného dne, hotel Vyhlídka!
Kateřina
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli do hotelu smí psi?
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, smí ale pouze ty nejmenší rasy (s váhou do 7kg) za poplatek
250 Kč/noc. S pozdravem, hotel Vyhlídka
Jana Žďárová
Dobrý den, zvažuji u vás ubytování na podzimní prázdniny:-) a chtěla
bych ještě vědět jestli si mužu u vás objednat masáže..jaké nabízíte
a v jaké cenové relaci. Případně jak dopředu se musí
objednat..Děkuji Jana
Hotel Vyhlídka
Dobrý večer, paní Žďárová, nabídku masáží a ceny si můžete
prohlídnout na našem webu. Jenom upozorním že masáže nejsou vždy
dostupné ve všední den. https://www.vyhlidkahotel.cz/wellness/masaze/
S přáním příjemného večera, Michael Valko, Hotel Vyhlídka
Honza
Hezký den. Kdy je prosím check in a check out? Děkuji, Honza
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, Check in je od 14:00 do 20:00 – Check out do 10:00.
S pozdravem, hotel Vyhlídka
Sabina Vojtikova
Dobrý den, dítě zdarma mám chápat jako 1 dítě zdarma? když
v objednávce zadám 2 deti (dcera 2 roky a mimino 4mesice), zvýši se mi
cena na 5990.-.
Slevomat.cz
Krásný den, Sabino :) V nabídce je uvedeno, že 1 dítě do 2,9 let je
zdarma bez nároku na lůžko a stravu, proto se za každé další dítě cena
navýší, zdarma lze vždy pouze 1 dítě. Přeji hezký den, Týna :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Prosím je volný termín od 1–3.10?
Dobrý den, Libuše,
1. – 3. 10. již bohužel bylo, tedy tento termín už volný není.
Hezký den, Gabča. :)