Rodinný pobyt v Pohádkové vesničce s polopenzí a vstupem do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučuje se ověřit dostupnost požadovaného termínu ještě před koupí voucheru. Ověření dostupnosti a rezervaci provádějte na e‑mailu hotelpodlesi@seznam.cz nebo na tel. +420 566 664 477 (recepce otevřena denně od 8:00 do 20:00) – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Check-in je možný od 15:00, check-out do 10:00.
- Ubytování osob nad rámec voucheru je vždy nutné domluvit předem s recepcí (již při rezervaci pobytu), jinak nemohou být přistýlky poskytnuty
- Dvě děti do 11,9 let mají pobyt i stravu zajištěnou v rámci voucheru
- Další dítě do 11,9 let na přistýlce a s polopenzí: 300 Kč/noc
- Dítě nad 12 let nebo další dospělá osoba na přistýlce a s polopenzí: 400 Kč/noc
- Zapůjčení dětské postýlky: 100 Kč/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (pouze po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (u hotelu Podlesí)
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 12 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den ráda bych věděla proč nejni každí domeček nafocen zevnitř tak jak pokoje v hotelu děkuju
Dobrý den Blanko, vyfotit do detailů všechny domečky a pokoje by bylo
velice náročné. Pokud Vás galerie fotografií na naší stránce
neuspokojuje, zde na odkazu je galerie přímo poskytovatele. :) Snad tam
najdete vše co Vás zajímá. :) S přáním krásného dne Janča :)
https://www.hotelpodlesi.cz/cz/fotogalerie.html
Dobrý den, máte ještě volno od 1.1.2020 do 3.1.2020 ?
Děkuji za odpověď.
Zdenka
Dobrý den Zdeňko, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo hotel na e-mailu hotelpodlesi@seznam.cz
nebo na tel. +420 566 664 477. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
pokud teď převedu body z Benefit PLUS na portál Slevomat, jak dlouho prosím
body budou na Slevomatu platit? Nebo se body musí převézt jen v přesné
hodnotě na objednávku?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jakube :) Body budete mít na Slevomatu nahrané na 6 měsíců ode dne převodu. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
máme zájem o pobyt v pohádkové vesničce, ale až příští rok. Kdy bude
prosím možné kupovat pobyty na rok 2020?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jakube :) Prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den,
měla bych dotaz.Mám psa stařenku labradora bylo by možné vzít ji s sebou
,3 dospělí a 2 děti 5 – 6 let .Moc děkuji za odpoveď. Alena
Dobrý den , Aleno :) Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není možný. Balíčky jsou pro 2 dospělé osoby + 2 děti. Třetí dospělá osoba na přistýlce a s polopenzí připlácí 400 Kč/noc. Před zakoupením voucheru je potřeba ověřit si přímo u poskytovatele dostupnost ubytování s možností přistýlky :) Pěkný den, Týna
Dobrý večer, máte prosím volne termíny v polovicce listopadu 2019? Ráda bych platila benefity- fakturu proplácí můj zaměstnavatel. Děkuji za info.L.M.
Dobrý den, Lenko :) Pro ověření dostupnosti termínů je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +420 566 664 477 či e-mailu hotelpodlesi@seznam.cz :) Pokud máte možnost čerpat FKSP, je nejdříve potřeba domluvit se s hotel, zda Vám fakturu vystaví :) Poté vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Objednávka má splatnost pouze 2 dny, stačí se ale ozvat naší zákaznické péči a splatnost Vám prodloužíme :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, je v chaloupce kuchyň umožňující přípravu nějakého
rychlého jídla?
My už máme děti větší (2 dospělí a 2 větší děti), cena je
stejná?
Děkuji
Dobrý den, Pavlíno :) Pro nejrychlejší ověření možností ubytování prosím kontaktujte přímo poskytovatele na e-mailu recepce@hotelpodlesi.cz, kde Vám sdělí vše, co budete potřebovat :) Pěkný den
dobrý den, když jsme dva dospělí a jedno dítě je cena za voucher stejná nebo se sníží? Děkuji Hřídelová
Dobrý den, Vendulo :) Cena voucheru je stejná když berete jedno nebo dvě děti. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
máte,prosím, volný termín 28. až 29. 10. 2019?
Lze na něk zakoupit voucher?
Vede k hotelu veřejná doprava ?
Děkuji za info.
L.Hanzíková
Dobrý den, Ludmilo :) Je mi líto, ale tento voucher není možné využít o státních svátcích. Dle map se mi bohužel nepodařilo vyhledat veřejnou dopravu až přímo k místu ubytování. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, vystačí nám 1 voucher pokud jsme 2 dospělí a 3 děti (9,
11 let a 4 měsíce) a vejdeme se do domečku?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
pokud se jedná o voucher určený na pobyt v pohádkové vesničce, je tento
voucher určen pro dva dospělé a dvě děti.
Děti do tří let jsou podle našich pravidel bez nároku na lůžko nebo
stravu. Tudíž nejsou dopláceny. Domečky jsou standardně pro 4 osoby (je tu
i možnost přidat postýlku). V případě dalších dotazů nás neváhejte
kontaktovat recepce@hotelpodlesi.cz
Team hotel Podlesí.
dobrý den prosím je volný termím 20. – 22.9 pro 3 osob??
Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný třílůžkový pokoj LUX.
V případě zájmu o rezervaci nás neváhejte kontaktovat na emailové
adrese recepce@hotelpodlesi.cz
Recepce
Hotel Podlesí
Dotaz na provozovatele Hotelu Podlesí/pohádkové vesničky:
Dobrý den,
také by mě zajímalo, jestli je polopenze v nabídce vhodná i pro
vegetariány a zda je volný nějaký termín na 2 noci v rozmezí mezi 6 –
13. 10. 2019.
Děkuji za odpověd´
Krásný den :) S dotazy na termín je nejlepší obrátit se přímo na poskytovatele na tel. +420 566 664 477, kde Vám jistě i odpoví na otázku ohledně stravy :) Přeji hezký den, Týna :)
Dobrý den , zaujala mě vaše nabídka a tak jsem se koukla na stránky. Bohužel jsem nenašla nabídku restaurace – nabídka jídla a pití. Vybere si i vegetarián, kolik co stojí ? V nabídce voucheru je polopenze a tak mě zajímalo jídlo a pití přes oběd, popřípadě možnost nákupu v nějakém obchůdku. Díky za info :)
Dobrý den, mohla bych poprosit o odpověď na předešlé otázky , je to již 7 dní a nikde žádná odpověď . :(
Dobrý den, Ino, vesnička má vlastní restauraci, můžete si zde dát i oběd. :) Menu se mění a není zveřejňováno na stránkách. Můžete tak kontaktovat přímo partnera a pozeptat se na vegetariánské lahůdky, které by Vám mohli připravit. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak vyřešit platbu voucherem, když bychom byli tři dospělé a dítě 6let?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, Marcelo :) Je mi líto, ale v tuto chvíli je nabídka nastavena pouze pro dva dospělé a dvě děti :) Pěkný den