Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená u Liptovského Mikuláše: relax ve wellness a toulky přírodou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Děti do 4,9 let s rodiči na lůžku a s polopenzí zdarma
- Děti do 4,9 let na přistýlce: 5 €/noc
- Děti do 4,9 let v dětské postýlce: 5 €/pobyt
- Podzimní obodobí (od 1. 9. do 22. 12.)
- Děti do 14,9 let na přistýlce pobyt zdarma, polopenze 13 €/noc
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18 hod.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze po dohodě s recepcí - povoleno je jen malé plemeno. Ubytovat se lze s pejskem pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, udělala jsem rezervaci na dvoulůžkový pokoj. Chci se zeptat, jestli je pokoj s manželkou postelí a balkonem. Předem děkuji za informaci.
Dobrý deň, z údajov ktoré ste zadali nevieme bližšie zistiť o akú
rezerváciu sa jedná. Prosím kontaktujte nás priamo na recepciu mailom, alebo
telefonicky.
S pozdravom
Nikola Belancová
Recepcia
Hezký večer,
měla bych zájem o zakoupení voucheru na pobyt ve Vašem hotelu v termínu
od 23. 10 do 26.10. Chtěla jsem Vás zeptat, zdali máte v tomto termínu
volný dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí? Předem děkuji.
S pozdravem Pečinková
Dobrý večer,
v tomto termíne máme voľnú poslednú izbu superior vo vedľajšej budove,
ktorá je v cene vouchra.
Posteľ je možné oddeliť, ale pripravuje sa ako manželská.
S pozdravom
Petra
Dobrý den.
Máte volný termín od úterý 08.10.2019 do čtvrtku 10.10.2019?
Pro 2 osoby?
Děkuji.
Dobrý deň,
v tomto termíne ešte máme voľné izby superior vo vedľajšej budove,
ktoré sú v cene vouchra na dvojlôžkovú izbu.
S pozdravom
Petra
Dobrý den,
pokud zvolím v nabídce Apartmán pro 2 osoby, je součástí tohoto
apartmánu kuchyňka? Nebo je potřeba přidat kuchyňku do požadavků?
Děkuji,
Monika
Dobrý deň,
súčasťou každého apartmánu je kuchynka
S pozdravom Droppová
Dobrý den,
Je.mozne si vzít pejska?
Dobrý deň,
v apartmánovom dome akceptujeme malé a stredné plemená.
Poplatok za domáce zviera je 5€/noc a je potrebné uviesť pobyt so psíkom
v objednávke.
S pozdravom
Petra
Dobrý den, je ta masáž 1×25 min každý den nebo jen jednou za velý
pobyt?
Děkuji
Dobrý deň,
1 x za celý pobyt
S pozdravom Droppová
Hezký den, pokud bych zvolila možnost apartmánu, tak jsou tam dvě ložnice a obývací pokoj? a v této možnosti mě to pouští pouze na 4 dospělé osoby a 1 dítě do 4 let, byl by problém kdyby tam bylo jěště jedno dítě, které má ale rok a vlastně nic pro něj není portřeba? Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
apartmány sú jednospálňové.
V druhej miestnosti sa nachádza obývačka s kuchynkou, kde je rozkladací
gauč, ktorý slúži ako prístelka v prípade obsadenia apartmánu štyrmi
osobami.
Dieťa do 5 rokov je zdarma, v prípade, že spí s dospelými na
existujúcich lôžkach.
S pozdravom
Petra
Dobrý den,
Mají prosím apartmany balkon?
S pozdravem
Lucie Hudeckova
Dobrý deň,
apartmány majú balkóny.
V prípade rezervácie Vám odporúčame uviesť balkón do objednávky.
S pozdravom
Petra
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem rezervovat si u vás pobyt v termínech od 12.12 do 15.12 pro 4 lidi, ale chtěla bych se Vás zeptat, zda v tomto termínu máte volné dva dvojlůžkové pokoje?
Předem děkuji, Ochvatová
Dobrý deň,
v danom termíne 12.12.-15.12.2019 máme všetky dvojlôžkové izby obsadené.
Na zľavomate si viete zakliknúť termín o ktorý máte záujem a zľavomat Vám vyhodí ponuku voľných izieb/apartmánov
Pre viac informácií nás prosím kontaktujte telefonicky na číslo +421 904 318 042 alebo emailom na reservation@viajasna.sk
S pozdravom Droppová