Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je nutná rezervace na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Rezervace je dostupná od 8:00 do 20:00 hod.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, manžel chodí o holi, máte studia, či apartmány
i v přízemí?
Děkuji za odpověď
Renata
Hilson Apartments Jasná
Dobrý deň, Renata.
Áno, máme štúdiá aj apartmány na prízemí aj poschodí.
Jana Šimková
Dobrý den, jaká cena by byla za 1lůžkový pokoj v termínu 24.10.-28.10.
2019 se snídaní? Děkuji, Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) Je mi líto, ale nabídku pro jednu osobu zde bohužel
nemáme. Pokud máte zájem o individuální nabídku, můžete kontaktovat
přímo hotel na tel.+421 918 060 803 či na e-mailu info@hilson.sk :) Pěkný den,
Týna :)
Monika
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je u Vás možné si také objednat
masáže. Děkuji, Monika.
Slevomat.cz
Krásný den, Moniko :) Na možnosti služeb se můžete podívat na
stránkách hotelu : https://www.ubytovanie-jasna-hilson.sk/sk/penzion
a o příplatcích se informovat přímo u hotelu :) Kontaktovat hotel
můžete na tel. +421 918 060 803. Přeji moc hezký den, Týna :)
Miška
Dobrý deň, 50% zľava do Aquaparku je pre všetky ubytované osoby (aj pre
deti)? Ďakujem, Miška
Slevomat.cz
Dobrý den, Miško :) Ano, sleva se vztahuje na všechny osoby v rámci
voucheru. Krásný den, Míša :)
Aneta
Dobrý den, půjčujete kola i dětem? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto :) Hilson Apartments Jasná myslí i na ty nejmenší a
kola mají připravena i pro děti. Krásný den, Míša :)
Zdeněk Manina
Dobrý den,je možný pobyt s dvěma malými pejsky na 3noci od patku do
pondělí a kolik by byl po případě doplatek.Děkuji Manina
Hilson Apartments Jasná
Dobrý deň,
bohužiaľ, pobyt s domácimi miláčikmi nie sú u nás povolené.
S pozdravom,
Tím Hilson Jasná
Lucie
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, z jakého důvodu diskriminujete děti do 6 let
z hygienických důvodů ve wellness?
Moje dcera má dva roky, a už půl roku je bez plenek a když potřebuje na wc
tak si sama řekne i když je třeba v bazéně!!! A i kdyby jste měli
takový obrovský strach o hygienu, tak přeci existují plenky a plavky do
vody pro takhle malinkaté děti.
Je velká škoda takového zákazu. Myslím, že tímto přicházíte o spoustu
zákazníků, včetně nás. Chtěli jsme si u vás koupit na týden pobyt, a
bohužel se musíme poohlédnout po něčem jíném! Přeci nenechám své
dvouleté dítě stát 90min před wellness…
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) Toto omezení je hlavně z důvodu toho, že ve
wellness by se měl udržovat jistý klid, který menší děti nevydrží a
mohou tak rušit další návštěvníky. Hotel je určitě přístupný
nějakým výjimkám. :) Pokud byste tedy ráda wellness navštívila
i s dcerkou, kontaktujte prosím přímo hotel a domluvte se přímo s ním
na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk . Děkujeme za
pochopení a přejeme krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, manžel chodí o holi, máte studia, či apartmány i v přízemí?
Děkuji za odpověď
Renata
Dobrý deň, Renata.
Áno, máme štúdiá aj apartmány na prízemí aj poschodí.