Dobrý den, poukaz jsem koupil, ale ve wolt aplikaci mi to hlásí, že kód
už byl využit. Přitom jsem si v aplikaci ještě nikdy nic neobjednával,
ani kód jsem si předtím nekupoval. Nevíte čím by to mohlo být?
Slevomat.cz
Dobrý den, Vojto :) Pokud máte problém s využitím vašeho voucheru,
kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel.čísle 222 745 354 nebo
na e-mailu: podpora@slevomat.cz :)
Pěkný den, Týna
Dana
Dobrý den, bydlím na Praze 5 – Barrandově – je možnost doručení
i tam? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, přímo v nabídce je odkaz: Odkud například můžete
objednávat v Praze?, kde na Prahu stačí kliknout a zobrazí se Vám mapa,
kam je aktuálně možné v Praze objednat. Pěkný den
Gustav
Je možnost bez aplikace v telefonu, přímo na místě objednat a
vyzvednout na základě předloženého voucheru ?
Wolt
Dobrý den, Gustave, to bohožel nejde – sleva je platná jen na první
objednávku přes aplikaci Wolt nebo web www.wolt.com. Dejte vědět, zda vše klaplo!
Díky a pěkný den, David, Wolt.
Wolt
Dobrý den, Gustave, to bohožel nejde – sleva je platná jen na první
objednávku přes aplikaci Wolt nebo web www.wolt.com. Dejte vědět, zda vše klaplo!
Díky a pěkný den, David, Wolt.
Juraj
,,Stáhněte si aplikaci a proveďte registraci.,, jde to i cez učet na
webe Wolt? Bez aplikace v telefonu? THX
Wolt
Dobrý den, Juraji, ano, jde to i přes web, nicméně registrace na Wolt
účtu bude třeba. Mějte fajn den!
David, Wolt
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, poukaz jsem koupil, ale ve wolt aplikaci mi to hlásí, že kód už byl využit. Přitom jsem si v aplikaci ještě nikdy nic neobjednával, ani kód jsem si předtím nekupoval. Nevíte čím by to mohlo být?
Dobrý den, Vojto :) Pokud máte problém s využitím vašeho voucheru, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel.čísle 222 745 354 nebo na e-mailu: podpora@slevomat.cz :) Pěkný den, Týna