Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vybraného termínu.
Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci termínu dostatečně s předstihem na e‑mailu info@kristian1000.cz nebo na telefonu +420 380 423 099.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,chtěla bych koupit voucher pro rodinu k Vánocům..ale
s jarním termínem…nerozšíříte prosím nabídku?
Děkuji,pěkný den :-)
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie :) prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale
nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná
další akce neunikne. Pěkný den Lukáš :)
Zdenka Kasalova
Dobrý den, máte volný termín první týden v listopadu (4.-8.11)? Mám
voucher 3dny,2 noci v týdnu. Děkuji za odpověď Kasalova
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeno :) Ohledně dostupnosti termínu je třeba obrátit se
přímo na hotel na e‑mailu info@kristian1000.cz nebo
na telefonu +420 380 423 099. Krásný den, Míša :)
Koutska Eva
Dobrý den, měla bych zájem o rekreaci v měsíci dubnu-kvetnu
v roce2020. Kde si mám objednat pobyt, přes slevomat, 7 noci
s polopenzi
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo :) Je mi líto, ale tato nabídka platí pouze do
20.12.2019. Váš zájem nás těší, proto si můžete nastavit upozornění,
aby Vám od hotelu neutekla žádná další nabídka :) Pěkný den,
Týna :)
Pavla Došková
Dobrý den,
mám zájem o pobyt a chtěla bych se zeptat, zda by byla možnost z pobytu
pro 2 osoby na 2 noci udělat pobyt pro jednu osobu na 4 noci? Za stejných
podmínek, jen zaplacenou druhou osobu bych vlastně využila já :) Děkuji a
krásný den, Došková
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo, nabídka je koncipována pro dvě osoby. :) Přijet
můžete klidně sama, ale cena voucheru i délka pobytu zůstane stejná.
Můžete se ale spojit přímo s hotelem a domluvit se na nějaké
individuální nabídce. Krásný den, Míša :)
ALENA
Dobrý večer,prosím mám dotaz,dalo by se u Vás ubytovat v době od
5.9 do 7.9.19 s polopenzí 3 osoby a 1 dítě 11 let, a kolik by to
prosím stálo,zda by se to dalo platit hotově,nemám tiskárnu,děkuji za
odpověď,s pozdravem Prášková Alena,tel.723536399
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno :) Ohledně termínů je třeba spojit se přímo
s hotelem na e‑mailu info@kristian1000.cz nebo
na telefonu +420 380 423 099. U této nabídky je možnost platby
v hotovosti v pobočce banky Moneta. Pobyt na tři dny pro dvě dospělé
osoby vyjde na 3 490 Kč. Děti od 3 do 12 let platí na místě
500 Kč/noc včetně polopenze a osoby starší 12 let hradí 50 % z hodnoty
voucheru. Krásný den, Míša :)
Marie
Dobrý den.
Je na pokoji televize?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, televize na pokojích nejsou. Krásný den, Míša :)
Zdena P
zdravím,dostanu se k vám i vlakem?připadně kde je nejbližší
zastávka…děkuji ZP
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeno, ano, vlakem se do hotelu dostanete. :) Hotel se nachází
cca 300 metrů od vlakové zastávky Kubova Huť. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych koupit voucher pro rodinu k Vánocům..ale s jarním termínem…nerozšíříte prosím nabídku?
Děkuji,pěkný den :-)
Dobrý den, Marie :) prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den Lukáš :)