Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, pokoj pro 2 dospele a 3deti nemate? Diky.
Penzion Alex
Dobrý deň, o ktorý termín máte záujem?
Kontaktujte nás prosím na info@penzionalex.sk
S pozdravom penzión Alex
Monika M.
Dobrý den, jak by prosím cenově vycházel pobyt pro 2 osoby na 5 dní
v lednu 2020 se snídaní, v případě že bychom si ještě připlatili za
pokoj s kuchyňkou? Děkuji
Penzion Alex
Dobrý deň, všetky ceny sú uvedené na Slevomatu.
Je potrebné si zvoliť požadovaný počet dní.
S pozdravom penzión Alex
Alexandra Novakova
Dobrý den. ked chci vzít sebou dítě. A mám voucher uskupení na dve
dospělé osoby a ještě predlzit dni. dekuji
Penzion Alex
Dobrý deň, vôbec nerozumieme vašej otázke.
S pozdravom penzión Alex
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, pokoj pro 2 dospele a 3deti nemate? Diky.
Dobrý deň, o ktorý termín máte záujem?
Kontaktujte nás prosím na info@penzionalex.sk
S pozdravom penzión Alex