Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Fantastická Breussova masáž v kombinaci s lávovými kameny a infrazářičem
Hodnocení podniku Studio Emel
Nemohu hodnotit, nebyla jsem.
Popis dopravy.
Dobrý den, děkuji za hodnocení a škoda že jste nepřišla. Podrobný popis cesty a mapa je na webu studia Emel. Tak mějte hezký den a snad příště to vyjde :-)
Klaun
Moooc děkujiíííííí :-* :-D :-D pokud jsem vás pobavila, tak to je moc dobře :-) a pokud jsem ještě pomohla od bolestí, tak to je nádhera a jsem moc spokojená :-)) :-*
Ochota a vstřícnost při objednávání.
Moc děkuji za krásné hodnocení :-*
Byla jsem objednána společně s manželem. Vzhledem k tomu, že jsme již několikrát v jiných zařízeních byli zklamáni – byli jsme ze začátku i zde celkem nedůvěřiví. Ale zbytečně. Paní masérka je profesionál na svém místě. Masáž byla velmi příjemná a paní masérkou jsme se domluvili na dalších návštěvách a postupech aby nám pomohla s odstraněním našich neduhů. Pouhými doteky po páteři paní masérka poznala, které obratle a ploténky máme v nepořádku, její nález přesně odpovídal nálezu při CT vyšetření. Rozhodně se vrátíme a hodláme pokračovat v navržené terapii.
nemám žádné záporné hodnocení
Strašně moc děkuji za krásné hodnocení a těším se na další navštěvu :-) :-)
Masáž jsem dostala jako dárek od manžela a musím říci, že paní masérka je velmi příjemná a svoji práci provádí dle mého názoru dobře, podrobně Vám popíše problémy které najde (nahmatá) při masáži a řekne jak se dají řešit. Určitě k ní zajdu i na další návštěvu. Masáž rozhodně doporučuji všem kdo mají problémy se zády … jako já.
Adresu jsem našla v pohodě, neboť jsem si předtím prohlédla www stránky. Zastávka busu je jen kousek cca 50 m.
vše bylo ok
Strašně moc děkuji :-* :-)
bohuzial nic
Odborne znalosti maserky bohuzial hodnotit neviem – masaz vobec neprebehla. Co sa ale dialo predtym je nieco, s cim som sa este nestretol a dufam ze ani nestretnem.
Masaz dohodnuta na 18:30 (s odporucanim prist najneskor 5 min pred). Dosiel som 18:13. Bohuzial ma maserka poslala do kaviarne (niekde za cestou?) pretoze este masiruje predosleho klienta. Na otazku ci si nemozem ostat a posadit sa (kedze vonku snezi): Bohuzial mam klienta (predpokladal som, ze na to nema priestory a tak som sa siel prejst do tej zimy)
Druhy prichod o 18:27, maserka otvori dvere, pozrie na mna sposobom ako keby ju to nesmierne obtazovalo ze som vobec prisiel (taky ten pohlad zabijaka) a zmizne vo vnutri. Vojdem donutra, cakam minutu ci sa nahodou nevrati. Kedze ju pocujem ako sa za dverami dalsej izby bavi s predoslim klientom, nahlas sa opytam ci mam cakat, alebo ist do inej miestnosti. Aby som vobec vedel co mam robit. A v tedy to prislo: vysla z izby a
“Koli vam som uz druhykrat odisla od klienta, v SMS mate napisane kedy prist, tak neprudte a sadnite si”
1 – teraz som si uz sadnut mohol (18:15 nie, hoci evidentne bolo kde) – pritom by som uvital nemrznut vonku
2 – pri mojej snahe jej vysvetlit fakty (jej vlastne instrukcie kedy prist) ma vobec nepustila k slovu a kaze mi nech nezvysujem hlas (pritom to bola ona kto ho zvysil ako prva. Ano, nasledne som ho zvysil aj ja aby ma bolo vobec pocut).
Kedze odmietala vobec pocuvat co sa jej snazim vysvetlit (nie som nahodou jej klient???) som to vzdal s rovno odosiel.
Pani moze masirovat dobre, ale pristup? Aby nedala klientovi ani slovo?? Nechali by ste sa po tejto skusenosti masirovat? Nie som zlomyselny, ake pokladam za spravne dat ako dobry, tak aj zly feedback ak to ma pomoct naprave/vyhnutiu sa zlej skusenosti.
Velmi som zvedavy, co mi pani maserka na toto odpisete, pretoze takto sa to stalo. Chapem ze Vase povolanie je narocne a mozno ste nemali svoj den, ale takto to v sluzbach skratka nefunguje. Vas pristup ma doslova sokoval.
Prišel jste o půl hodiny dříve a já kvůli vám odešla od klienta který byl před vámi, protože vy nečtete pokyny na voucheru. Za rohem je přijemná kavárna, kde jste si mohl přijemně posedět a dát si čaj. Říkala jsem vám ať přijdete v půl, přesně na vaši zaplacenou terapii. Z úsporných důvodů jste nešel a zmrzlý a vzpruzený jste zvonil u dveří zase o 8minut dříve, ... opět jsem odešla neslušně od klienta,vás pustila dovnitř a rychle se vrátila ke klientovi. Vase zaplacená terapie měla přijít na řadu až za 8minut a najednou slyšíme s klientkou jak křičíte z chodby,...: co jako máte dělat???????? Tak ohleduplný človek by se posadil a vyčkal na svou terapii a já po třetí musela nevkusně odejit od paní,,abych se vás zeptala proč tak křičíte,když jste ještě nebyl na řadě??? Pani před vámi byla šokovaná ztropil jste úplně zbytečné divadlo a úplně znehodnotil její zaplacenou hodinu a klid který je u toho potřeba. Ve studiu se čekat nedá, proto se to na vouchery píše. Je to privatní otevřený prostor,kde není vhodné aby jste slyšel co si povidáme soukromého s předešlým klientem a mám po studiu spoustu zboži a osobní věci a zkušenosti z minulosti mne poučily. Doufám klienti čtou pozorně toto hodnocení, protože kdokoliv z nich mohl být na místě té paní, kterou jste poškodil svým chováním. Chtělo by to více ohledů na ostatni zůčastněné ve vašem živote : -(