Dovolená uprostřed šumavské přírody: až 8 dní se snídaněmi pro páry i rodiny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na emailu hotelvydra-srni@seznam.cz či telefonním čísle 722 718 009. Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Cena za děti se vypočítá v košíku automaticky během objednávky.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by bylo také možné koupit tento voucher jako dárek s platností na únor 2020? děkuji za odpověď. Eliška Martincová
dobrý den, to bohužel nejde, je mi líto. recepce
Dobrý den, chci se zeptat, zda máte do 14.12 ještě nějaký volný víkend pro tři osoby. Děkuji Kateřina
dobrý den, ano. poslední listopadový a oba v prosinci. recepce
OK, ale Vy balíček pouze se snídaní pro 1 osobu bohužel nenabízíte, nebo jsem jej nenašel. Krom toho nevím jak zařídit, abychom byli všichni společně na jednom pokoji :-) PS: ještě s námi pojede další rodina, tam je to ale v pohodě, ty jsou „pouze“ 2 + mimi :-D :-D :-D díky. A za číslo se omlouvám, přečetl jsem si to v rychlosti v mobilu a nezobrazila se mi celá zpráva.
pokud vám nevadí, že budete všichni na jednom pokoji, prosím rezervujte
si pokoj rodinný. tam je místa pro všechny dost a děda si nemusí kupovat
balíček pro dvě osoby. do košíčku na slevomatu si pak vložte počet osob.
samozřejmě můžete zavolat,
já vám rezervuji pokoj dost velký pro vás všechny a poté si zakoupíte
voucher. děkuji
Tak ještě jedno dobrý den, jak si mám zakoupit balíček se snídaní a wellness, když jsme 3 dospělé osoby a 1 mimi? Wellness bychom samozřejmě chtěli pouze pro 2 dospělé osoby, dědeček bude hlídat. Nevím zda jsem to nyní napsal dostatečně srozumitelně. případně mi prosím zašlete telefon nebo Vaše jméno, a já Vás budu zpětně kontaktovat osobně. Díky
Dobrý den pane Svitáku, pokud si zakoupíte wellness balíček, mají dvě
osoby ubytování se snídaní a s wellnessem. Protože děda wellness
nevyužije, stačí mu balíček, kde je ubytování se snídaní. Telefonní
číslo jsem již zaslala ve zprávě níže…
Přeji hezký den
Velmi děkuji za odpověď, nicméně na moji otázku jsem se řešení
nedozvěděl :-D
Můžete mi prosím napsat telefonní číslo, případně email, na kterém
můžeme na přímo komunikovat aniž bychom zde zbytečně spamovali dotazy?
velmi děkuji :-)
prosím zakupte si 1× wellness balíček a 1× balíček pouze se snídaní
pro dědu. dítě má vše zdarma. telefon na recepci je
722 718 009. přeji hezký den
Dobrý den, plánujeme zakoupit pobyt se snídaní pro 3 osoby (a jedno 2leté dítě) na 3 dny a rádi bychom k tomu zakoupili wellness balíček. Samozřejmě pouze pro dva, děda bude hlídat :-) děkuju za radu, jak postupovat.
dobrý den, vše si prosím vložte do košíku, cena se vám vypočte.
prosím jen o informaci, zda budete chtít pro dítě postýlku.
děkuji a přeji hezký den, recepce
Dobrý den,
Chci se zeptat, je zde napsáno ze je to pro 2 osoby za 2700,–, ale
u některých nabídek na slevomatu je psané, že si musíme zakoupit druhy
voucher, aby nabídka platila. 2700,– je tedy za jednu osobu či za
obě dvě?
Dobrý den, Lenko :) Cena skutečně platí pro 2 osoby. Každá nabídka má jiné podmínky využití. Podmínky, které píšete, jsou nejčastěji u zájezdů od CK :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, je možné 5 dospělých osob u varianty se snídaní a privátním wellnes?
Dobrý den, Miluš :) Je mi líto, ale u této varianty jsou pokoje situované pouze pro 2 osoby. Pokud byste měli zájem o individuální nabídku, můžete kontaktovat přímo hotel na tel.+420 722 718 009 či na e-mailu hotelvydra-srni@seznam.cz :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, je možné zakoupit variantu 2 dospělí+ 2 děti do 9,9 let a vzít jedno dítě – dceru 14 let ?
Dobrý den,
je tato možnost až na to že děti do 10 let to mají zdarma, takže by jste
si na místě doplatili
za to 14 letí 100,–Kč za snídaně.
recepce
Dobrý večer chtěla jsem se zeptat jestli máte jen snídaně nebo i večeře. Děkuji za odpověď Hrušková
Dopbrý den,
v balíčku který si koupíte jsou snídaně,
disponujeme restaurací a večeře jsi můžete dát ale ta je ve Vaší
režii.
recepce
Dobrý den,
kdy je u Vás check in a check out?
Děkuji.
Dobrý den, check in je od 14h a check out do 10h
dobrý den, je možnost si u vás zapůjčit kola? děkuji
Dobrý den, kola bohužel na půjčení nemáme. Hezký den
Dobrý deň, funguje Vám už sauna ?
dobrý den, už čekáme jen schválení provozního řádu. v provozu bude od 1.10.
je možná polopenze
v restauraci je možnost večeře výběrem z jídelního lístku, každý den 17 – 20 hodin
Dobrý den, ráda bych zakoupila pobyt pro 2 dospělé a 2 děti 8 a 10 let. Je možná varianta 2+2 (do 9,9 let) a nějaký doplatek za druhé starší dítě? děkuji
Dobrý den, ano, starší dítě bude doplácet 200,– Kč / 1 noc + 30,–
Kč / 1 den za snídani.
Přeji hezký den, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chystáte také nějaké baličky na rok 2020? Chtěla bych zakoupit jako vánoční dárek, tento rok byli u Vás rodiče s vnučkou a byli velmi spokojeni. Chtěla bych jim nadělit opět krásný dárek :-) Předem děkuji za odpověď!
Dobrý den, můžete zakoupit aktuální balíček, další bude až opět na podzim. recepce