Aktivní pobyt v srdci Jeseníků: polopenze, vířivka, sauna i kola
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že nemohu reagovat na Vaše vyjádření přes hodnocení,
jsem nucena odpovědět alespoň touto cestou. No tímto komentářem jste se
teda ukázal. Místo ku příkladu omluvy jsme se dočkali arogantního
vyjádření,stejně jako ve většině Vašich reakcí na hodnocení hotelů
jinými hosty. Místo , abyste si z kritiky vzali poučení , tak jen
útočíte. V případě, že nabízíte hostům ze Slevomatu takové pokoje,
tak byste měli mít jejich foto v nabídce. Jinak některé hosty lákáte
úplně na něco jiného. To, že dostaneme pokoj suite jste nám oznámil
opravdu AŽ PO PŘÍJEZDU. A tou poslední větou jste zařadil Váš hotel tam
kam patří.
Dobrý den,
já si z kritiky beru ponaučení, ale beru to pouze od lidí, kteří nám tu
kritiku řeknou přímo do očí a na místě a ne, že si tady budeme psát
jako malé děti. Když se Vám něco někde nebude líbit tak to řešte hned
na místě ne, že dojedu domů a sednu za PC a teď jim to tam osolím
v hodnocení. Jelikož vše se dá řešit. Toto vaše hodnocení opravdu
neberu. Myslím, že by jste si měla zkusit podnikat, ať vidíte jaké to je
v naše zemi „jednoduché“ Samozřejmě se nedá vždy
zavděčit všem…
Napsali jsme pouze fakta a nic jsme Vám neosolili. Proč jako malé děti? Proto tady snad možnost hodnocení služeb je, aby ostatní lidé věděli, co mohou čekat. To, že se Vás negativní hodnocení dotýká je Vaše věc. Pokud Vám podnikání nenese, tak ho neprovozujte. Slušně jsme napsali náš názor a hodnocení nabídky, kterou jsme zakoupili.
Děkuji za Váš názor a tím už to asi uzavřeme, jelikož nemám čas
s Vámi řešit neřešitelné a musím se starat o další hosty, kteří
jsou u nás spokojeni a je to přesně podle recenzí 99% spokojených hostů,
celkem za letní a podzimní sezónu asi 3500 lidí.
Mějte se krásně a mnoho úspěchů při dalším nákupu voucheru zde na
Slevomatu.
Dobrý den, budete mít prosím k dispozici i lednové termíny? :-) Vím, že je to předčasný dotaz, ale Vaše nabídka se nám líbí a ráda bych naplánovala lednovou dovolenou na lyžích pro dva ;-)
Dobrý den,
v lednu neprodáváme balíčky přes Slevomat. Pokud si přejete rezervaci
přes zimní termíny, tak kontaktujte přímo recepci.
Dobrý den ,
máte prosím volný termín od 14.10. – 17.10.2019
děkuji
Krásný den, Ivano :) o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e-mailu recepce@hotel-andromeda.cz nebo tel. +420 728 571 971. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) V tuto chvíli vidím tento termín v obou variantách jako volný :) Přeji báječný den, Týna :)
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 25.9.2019 do 29.9.2019 pro dvě osoby.
Děkuji
Dobrý den,
tento termín je již plně obsazený a již jsou i obsazené všechny víkendy
do konce října.
Dobrý den,
chci se zeptat, jaká by byla cena ubytování plus polopenze pro 2 dospělé a
2 děti (8 měsíců a 7 let) Děkuji
Dobrý den, Pavlo, cena závisí na délce pobytu. :) Poradím Vám, že dostupné kapacity a celkovou cenu si můžete ověřit přímo v nabídce ve variantě „Rodinný pobyt“, kde stačí kliknout na vybranou variantu, zvolit počet dospělých a dětí s jejich věkem, kliknout na pokračovat, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zvolíte termín a počet dní a zobrazí se Vám celková cena. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
jakou mohu,prosím,dostat slevu přes slevomat/nebo bez slevomatu/ jako
1 osoba.Děkuji
Dobrý den,
cena voucheru je daná a již se nesnižuji i když je jen pro 1 osobu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
můžu se zeptat zda se u vás může ubytovat 1 dospělý + 2 psi v termínu 16.11. – 22.11.?
Dobrý den, Ádo,
v tomto termínu má aktuálně hotel volno. Hotel povoluje pobyt se psi za 100 – 200 Kč/noc/1 domácí mazlíček dle velikosti mazlíčka. Nabízíme však pouze variantu pro 2– 5 osob, a tak by se Vám pobyt asi úplně nevyplatil.
Hezký den, Gabča. :)