Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte s předstihem na telefonu +420 728 571 971 či na e‑mailu recepce@hotel-andromeda.cz a uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
můžu se zeptat zda se u vás může ubytovat 1 dospělý + 2 psi
v termínu 16.11. – 22.11.?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ádo,
v tomto termínu má aktuálně hotel volno. Hotel povoluje pobyt se psi za
100 – 200 Kč/noc/1 domácí mazlíček dle velikosti mazlíčka. Nabízíme
však pouze variantu pro 2– 5 osob, a tak by se Vám pobyt asi úplně
nevyplatil.
Hezký den, Gabča. :)
Ludmila
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že nemohu reagovat na Vaše vyjádření přes hodnocení,
jsem nucena odpovědět alespoň touto cestou. No tímto komentářem jste se
teda ukázal. Místo ku příkladu omluvy jsme se dočkali arogantního
vyjádření,stejně jako ve většině Vašich reakcí na hodnocení hotelů
jinými hosty. Místo , abyste si z kritiky vzali poučení , tak jen
útočíte. V případě, že nabízíte hostům ze Slevomatu takové pokoje,
tak byste měli mít jejich foto v nabídce. Jinak některé hosty lákáte
úplně na něco jiného. To, že dostaneme pokoj suite jste nám oznámil
opravdu AŽ PO PŘÍJEZDU. A tou poslední větou jste zařadil Váš hotel tam
kam patří.
Hotel Andromeda
Dobrý den,
já si z kritiky beru ponaučení, ale beru to pouze od lidí, kteří nám tu
kritiku řeknou přímo do očí a na místě a ne, že si tady budeme psát
jako malé děti. Když se Vám něco někde nebude líbit tak to řešte hned
na místě ne, že dojedu domů a sednu za PC a teď jim to tam osolím
v hodnocení. Jelikož vše se dá řešit. Toto vaše hodnocení opravdu
neberu. Myslím, že by jste si měla zkusit podnikat, ať vidíte jaké to je
v naše zemi „jednoduché“ Samozřejmě se nedá vždy
zavděčit všem…
Ludmila
Napsali jsme pouze fakta a nic jsme Vám neosolili. Proč jako malé děti?
Proto tady snad možnost hodnocení služeb je, aby ostatní lidé věděli, co
mohou čekat. To, že se Vás negativní hodnocení dotýká je Vaše věc.
Pokud Vám podnikání nenese, tak ho neprovozujte. Slušně jsme napsali náš
názor a hodnocení nabídky, kterou jsme zakoupili.
Hotel Andromeda
Děkuji za Váš názor a tím už to asi uzavřeme, jelikož nemám čas
s Vámi řešit neřešitelné a musím se starat o další hosty, kteří
jsou u nás spokojeni a je to přesně podle recenzí 99% spokojených hostů,
celkem za letní a podzimní sezónu asi 3500 lidí.
Mějte se krásně a mnoho úspěchů při dalším nákupu voucheru zde na
Slevomatu.
Jola
Dobrý den, budete mít prosím k dispozici i lednové termíny? :-) Vím,
že je to předčasný dotaz, ale Vaše nabídka se nám líbí a ráda bych
naplánovala lednovou dovolenou na lyžích pro dva ;-)
Hotel Andromeda
Dobrý den,
v lednu neprodáváme balíčky přes Slevomat. Pokud si přejete rezervaci
přes zimní termíny, tak kontaktujte přímo recepci.
ivana kišová
Dobrý den ,
máte prosím volný termín od 14.10. – 17.10.2019
děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Ivano :) o dostupnosti termínů se můžete informovat
přímo u partnera na e-mailu recepce@hotel-andromeda.cz
nebo tel. +420 728 571 971. Nebo při výběru možnosti Online rezervace
si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním
kalendáři. :) V tuto chvíli vidím tento termín v obou variantách jako
volný :) Přeji báječný den, Týna :)
libor
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 25.9.2019 do 29.9.2019 pro dvě osoby.
Děkuji
Hotel Andromeda
Dobrý den,
tento termín je již plně obsazený a již jsou i obsazené všechny víkendy
do konce října.
Pavla
Dobrý den,
chci se zeptat, jaká by byla cena ubytování plus polopenze pro 2 dospělé a
2 děti (8 měsíců a 7 let) Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo, cena závisí na délce pobytu. :) Poradím Vám, že
dostupné kapacity a celkovou cenu si můžete ověřit přímo v nabídce ve
variantě „Rodinný pobyt“, kde stačí kliknout na vybranou variantu,
zvolit počet dospělých a dětí s jejich věkem, kliknout na pokračovat,
poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity
hotelu. Zvolíte termín a počet dní a zobrazí se Vám celková cena.
Krásný den, Míša :)
Lubomir Opava
Dobrý den,
jakou mohu,prosím,dostat slevu přes slevomat/nebo bez slevomatu/ jako
1 osoba.Děkuji
Hotel Andromeda
Dobrý den,
cena voucheru je daná a již se nesnižuji i když je jen pro 1 osobu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
můžu se zeptat zda se u vás může ubytovat 1 dospělý + 2 psi v termínu 16.11. – 22.11.?
Dobrý den, Ádo,
v tomto termínu má aktuálně hotel volno. Hotel povoluje pobyt se psi za 100 – 200 Kč/noc/1 domácí mazlíček dle velikosti mazlíčka. Nabízíme však pouze variantu pro 2– 5 osob, a tak by se Vám pobyt asi úplně nevyplatil.
Hezký den, Gabča. :)