Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
DOBRY DEN,JE MOŽNE DOKOUPIT SI I VECEŘE?KOLIK BY STAL POBYT
I S VECEŘÍ?DĚKUJI.DANA.
Hotel Marttel***
Vážená paní Dano,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel prozatím není v chodu restaurace na hotelu
(pouze nabízíme snídaně). Ovšem 1 minutu chůze od hotelu se nachází
vynikající restaurace Smíchovský pavilon, ve které si určitě vyberete
z jejich široké nabídky jídlního lístku.
Těšíme se na vaši návštěvu.
Naďa Bartelsenová
Marie
Dobrý den, ráda bych se zeptala na ubytování pro 2 dospělé a 2 děti
(2 a 4 roky). Dcera by spala s námi a čtyřletý syn na přistýlce? Nebo
bychom si museli připlatit za třílůžkový pokoj? A jaká by byla prosím
cena za snídani pro dvouletou dceru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, dítě do 2,9 let je na lůžku s rodiči a bez stravy
zdarma (případně postýlka zdarma po dohodě předem). Dítě od 4 do
11,9 let je na vlastním lůžku a se snídaní za 200 Kč/noc,
třílůžkový pokoj není třeba připlácet. :) Ohledně dostupnosti
přistýlky a možnosti snídaně pro dceru se obraťte přímo na hotel na
emailu reception@hotelmarttel.cz
nebo telefonním čísle +420 777 914 756. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
DOBRY DEN,JE MOŽNE DOKOUPIT SI I VECEŘE?KOLIK BY STAL POBYT I S VECEŘÍ?DĚKUJI.DANA.
Vážená paní Dano,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel prozatím není v chodu restaurace na hotelu (pouze nabízíme snídaně). Ovšem 1 minutu chůze od hotelu se nachází vynikající restaurace Smíchovský pavilon, ve které si určitě vyberete z jejich široké nabídky jídlního lístku.
Těšíme se na vaši návštěvu.
Naďa Bartelsenová