Otevřené vouchery: Termín pobytu si rezervujte na tel. 777 215 977 (Tomáš Kazil) nebo na e‑mailu pensionslavie@pensionslavie.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Můžeme k vám přijet s vychovaným a čistotným pejskem ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jakube :) Pejska klidně vezměte s sebou, hotel ho rád zdarma
ubytuje s Vámi. Krásný den, Míša :)
Rostislav Meisner
DOBRY DEN CHTĚL BYCH SE ZEPTAT NA 2 POKOJE V TERMÍNU 6.9–9.7 2019
Slevomat.cz
Dobrý den, Rosťo, v nabídce v online kalendáři máme bohužel
poslední pokoj v tomto termínu. Můžete se ale spojit přímo s penzionem
na tel. 777 215 977 (Tomáš Kazil) nebo na e‑mailu pensionslavie@pensionslavie.cz
a zjistit tak případné volné kapacity. :) Pokud by hotel volno v tomto
termínu takto měl, je třeba poté zakoupit 2 vouchery bez termínu a
následně penzionu zaslat mailem kódy voucherů. Krásný den, Míša :)
Tereza
Dobry den, chtela bych se zeptat jestli mate volny pokoj pro 2. V tetminu
od 27.9 do 29.9. Dekuji
pension Slavie
Tento termín je stále ještě volný.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Můžeme k vám přijet s vychovaným a čistotným pejskem ? Děkuji
Dobrý den, Jakube :) Pejska klidně vezměte s sebou, hotel ho rád zdarma ubytuje s Vámi. Krásný den, Míša :)