Oběd s parádním výhledem: menu v Žižkovské věži a vstup na vyhlídku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den když si koupím vouchery lze ho prodloužit až do konce října protože v září nemám šanci se tam dostat
Dobré ráno, sledujte stránky Slevomatu a uvidíte, že brzy bude spuštěna nová akce s delší platností a budete to moci využít i později. Hezký den, Aneta.
Dobry den a meli by jste menu i pro 2 osoby??
Dobrý den, zakupte dva kusy voucheru a budete mít menu pro dvě osoby. Hezký den, Aneta.
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jestli není možné zaměnit menu za vegetariánskou
variantu,
děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, menu je bohužel neměnné. Nelze to zaměnit za vegetariánskou variantu. Omlouváme se. Hezký den, Aneta.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme dva kusy voucheru a chtěla jsem je uplatnit na rezervačním formuláři, jak uvádíte v návodu na uplatnění. Kódy tam nelze zadat a navíc je na stránkách uvedeno toto: Dovolujeme si Vás upozornit, že restaurace přes Restu.cz nepřijímá rezervace s vouchery ze Slevomatu..... Děkujeme za pochopení. Jak mám tedy postupovat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Marie. Na Vašem voucheru ať už v papírové nebo elektronické podobě se dočtete, že rezervace se dělá výhradně přes on-line formulář a je tam právě napsaný přesný odkaz, toho formuláře. Formulář je vytvořen přímo pro klienty tohoto voucheru, nikoliv pro objednávku přes naše webové stránky nebo Restu. Zde je ten odkaz https://bistro66-obedy.rezervujstul.cz/ a rezervace je nutná minimálně tři dny předem. Věřím, že nyní se Vám to bez problému povede a my se budeme těšit. Přeji hezký den, Alexandra.