Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že si budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacje@krasickiresort.pl nebo na tel. +48 75 78 17 582. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pobyt s domácím mazlíčkem je nutné domluvit předem s hotelem.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Lenko,
hotel nabízí dětský koutek.
Pěkný den, Gabča. :)
Drahuška
Dobrý den, chci koupit dva poukazy na víkend s přesným datumem celkem
pro 5 dospělých můžete mi poradit jak postupovat ?vidím že mohu koupit
pouze jeden poukaz takže musím koupit každý zvlášt. Děkuji Drahuška
Slevomat.cz
Dobrý den, Drahuško :) Vyberete si požadovanou variantu, dáte " vybrat
termín" a navolíte počet osob :) Je potřeba zakoupit 2 vouchery pro
5 osob. Pokud bychom Vám mohli s objednávkou pomoci, stačí zavolat na
naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 :) Pěkný den
Marek Polák
Dobrý den. Jaký tip sauny je v hotelu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marku :) V hotelu je k dispozici finská a solná sauna.
Krásný den, Míša :)
Lucie Lím
Dobrý den, když dorazime 3, bude třetí lůžko pristylka či pevne
lůžko? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) Třetí lůžko bude jako přistýlka. Krásný den,
Míša :)
Alena Kohoutová
Dobrý den,
je možné rezervovat pokoj s balkónem?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, ohledně dostupnosti pokoje s balonem je třeba se
informovat přímo v hotelu e‑mailem na rezerwacje@krasickiresort.pl
nebo na tel. +48 75 78 17 582, kde sdělíte i přesný termín. Krásný den,
Míša :)
Ludmila
Je možné koupit jiné léčebné procedury, např,masáže, různé
terapie? Kolik stojí?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo, možné to je. :) Na celou nabídku se můžete podívat
zde: https://krasickiresort.pl/img/files/MENUSPA.pdf
(polsky). Ceny se pohybují od 60 do 200 zlotých dle zvolené procedury.
Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v hotelu dětský koutek? Děkuji
Dobrý den, Lenko,
hotel nabízí dětský koutek.
Pěkný den, Gabča. :)